مایکروسافت در ارزان ترین سرفیس خود از پردازنده اینتل استفاده کرده است

اخیرا خبری منتشر شد که حاوی آن بود که شرکت مایکروسافت از سرفیس ارزان قیمت خود رونمایی خواهد کرد . اطلاعاتی از این محصول مایکروسافت منتشر شده است که نشان می دهد این سرفیس با قیمت ۴۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد .

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سرفیس جدید مایکروسافت از وبسایت WindowsUnited.de منتشر شده است که ، در این گزارش آمده است که مایکروسافت قصد دارد تبلت ارزان قیمت خود در حوزه ی آموزش به فروش برساند تا در حوزه ی آموزشی نیز حضور پررنگ تری داشته باشد . نکته جالب توجه این تبلت پردازنده ی آن است که که گفته می شود مایکروسافت از پردازنده اینتل در این تبلت استفاده خواهد کرد . البته تعجب بر انگیز نیست که مایکروسافت رشد خود را در حوزه ی آموزشی متمرکز کرده است . مایکروسافت شباهت بسیار زیادی با اینترپرایز در حوزه ی آموزشی دارد ، اما مایکروسافت می تواند به راحتی هرچه تمام تر تمام قابلیت ها و سرویس های خو را با تغییرات بسیار کوچک در حوزه آموزشی مورد استفاده قرار دهد .مایکروسافت قصد دارد کاربران خود یعنی دانش آموزان جوان را که قبل از آنکه با محصولات اپل یا شرکت گوگل آشنا شوند با خدمات مایکروسافت به صورت کامل آشنا شوند .

اما نکته جالب توجه این محصول استفاده از پردازنده اینتل در سرفیس ارزان مایکروسافت است ، در حالی که پردازنده های اسنپ دراگون تمام ویژگی های کاربردی در حوزه آموزشی را دارد . زیرا پردازنده های اسنپ دراگون با معاری ARM  هزینه نگهداری بسیار پایین و همچنین مصرف باطری خیلی پایینی را دارد .اما بر اساس اطلاعات منتشر شده تصمیم مایکروسافت برای استفاده کردن از تراشه اینتل در سرفیس خود نتیجه بازخوردی است که از جانب کاربران متوجه شده است . لازم به ذکر است ، گجت های ویندوزی مبتنی بر تراشه های ARM می توانند اپلیکیشن های یونیورسال (UWP) را به خوبی اجرا کنند ، ولی در اجرای اپلیکیشن های مبتنی بر Win 32 با مشکلاتی در اجرا رو به رو می شود و بر همین اساس شرکت مایکروسافت نمی خواهد سرفیس خود را با تجربه ی ضعیف کاربری ویندوز ۱۰ مبتنی با تراشه  ARM راهی بازار کند .

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست