شرکت مایکروسافت در حال کار بر روی لوگوی جدیدی برای موتور جستجوی بینگ می باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد طراحی لوگوی جدید موتور جستجوی بینگ به سبک زبان فلوئنت می باشد. اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت برای نخستین بار در سال 2018 در طراحی آیکون های مجموعه نرم افزارهای آفیس از طراحی فلوئنت استفاده کرد. پس از استقال کاربران از طراحی های آیکون های جدید، مایکروسافت اعلام کرد که در سال 2019 بیش از 100 آیکون خود را بر اساس طراحی فلوئنت مجددا طراحی خواهد کرد. اخیراف این شرکت ویندوز 10 را با معرفی آیکون های جدید الهام گرفته شده از سبک فلوئنت معرفی کرد.

اکنون لوگوی جدید بینگ در واقع همان چیزی است که شما انتظار دارید، یک لوگوی بسیار مدرن تر و دارای نفوذ بیشتر می باشد. این لوگو دیگر دارای گوشه تیز نمی باشد و عمق زیادی دارد که باعث می شود این لوگو به صورت برجسته نمایان شود. لوگوی جدید تفاوت چندانی با لوگوی کنونی موتور جستجوی بینگ ندارد و این بسیار خوب است. در ادامخ می توانید تصویر لوگوی جدید بینگ را مشاهده می کنید.

مایکروسافت هنوز به طور رسمی از لوگوی جدید موتور جستجوی بینگ رونمایی نکرده است، اما به نظر می رسد بسیاری از کاربران لوگوی جدید بینگ را مشاهده کرده اند. بر اساس اطلاعات بدست آمده، مایکر.سافت با استفاده از بخش کوچکی از کاربران خودلوگوی جدید را آزمایش می کند. بسیاری از کاربران در مناطق مختلفی در ایالات متحده لوگوی جدید مایکروسافت را مشاهده کرده اند. سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر اطلاعاتی از لوگوی جدید موتور بینگ منتشر نمی کند.

منبع thurrott

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست