مایکروسافت سبک جدید آیکون های گرافیکی را به ویندوز 10 می آورد

windows 10 iconography

مایکروسافت روز گذشته برخی از آیکون های زیبا و پر زرق و برق داری را معرفی کرد . این شرکت اعلام کرد آیمونوگرافی جدید آفیس قسمتی از تغییرات اساسی نرم افزار آفیس به عنوان پلتفرم این شرکت است .اگرچه مایکروسافت در مورد آوردن سبک مشابه آیکونوگرافی (İconography)به دیگر محصولات خود از جمله ویندوز ۱۰ اشاره نمی کند ، اما در ویدئویی که طرح های آیکون نرم افزار آفیس منتشر شده است تصاویر ویندوز ۱۰ جدید با این لوگوها به چشم میخورد

این ویدئو نشان می دهد برنامه های مانند ، تصاویر ، ایمیل ، ماشین حساب ، تقویم ، اخبار مایکروسافت و فایل اکسپلورر با سبک کاملا جدیدی در منوی استارت نمایان است و خیلی زیبا نمایان می شوند . با این حال بسیاری از کاربران با تماشای این ویدئو فکر می کنند ویندوز ۱۰ در بروزرسانی بعدی این آیکون های گرافیکی جذاب را دریافت خواهد کرد یا خیر .با این حال بنظر می رسد مایکروسافت میخواهد تغییرات اساسی را به سیستم عامل محبوب خود بدهد .
جان فردمن ،مدیر بخش طراحی مایکروسافت درباره طراحی آیکون های آفیس گفت :

برای ما ساخت و طراحی اولیه ۱۰ آیکون بطور همزمان ، یک تعهد بسیار بزرگی است . در حال حاضر ما این پروژه را آغاز کردیم و آن ها را در سرتاسر مایکروسافت اعمال خواهیم کرد . فردمن در ادامه گزارش خود گفت : آیکون های آفیس آغاز تلاش های دسته جمعی برای به روزرسانی تمام آیکون های که به سبک یکسان است .

اگر مایکروسافت ویژگی های مشابهی به سایر محصولات دیگر بیاورد ، به احتمال زیاد ویندوز ۱۰ یکی از اولین محصولاتی خواهد بود که طراحی جدید را دریافت می کند .در هر حال ، آیکون های جدید مایکروسافت از سیستم طراحی Fluent Design ویندوز ۱۰ الهام گرفته شده است .در نهایت ، استفاده از ایکون جدید İconography برای ویندوز ۱۰ منطقی به نظر می رسد .در حال حاضر، ما اطلاعاتی از برنامه های مایکروسافت در مورد آیکونوگرافی نداریم .ممکن است مایکروسافت آیکون های گرافیکی جدید را همراه ویندوز ۱۰ نسخه 19h1 در سال ۲۰۱۹ معرفی کند و یا حتی امکان دارد به روز رسانی آیکون ها بیشتر طول بکشد .

منبع thurrott

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست