مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 15 اینچی معرفی می کند

لپ تاپ سرفیس 15 اینچی مایکروسافت

مایکروسافت قصد دارد در ماه آینده سری محصولات سرفیس خود را به روز کند و نسخه ی بزرگتری را از سرفیس لپ تاپ 3 در این به روز رسانی راهی بازار کند. WinFuture گزارش کرده است که مایکروسافت در ماه آینده از نسخه 15 اینچی جدیدی از سرفیس لپ تاپ 3 رونمایی خواهد کرد. نسبت ابعاد نمایشگر این 15 اینچی 3:2 خواهد بود و انتظار داریم مایکروسافت یک سرفیس لپ تاپ 3 با نمایشگر بزرگ را به پردازنده AMD مجهز کند.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، این بدان معنی است که لپ تاپ سرفیس مایکروسافت می ت واند با دستگاه سرفیس بوک این شرکت رقابت کند. مایکروسافت در حال حاضر نسخه های 13.5 و 15 اینچی سرفیس بوک 2 را ارائه می دهد. بعید است که مایکروسافت ماه آینده از در رویداد معرفی جدید ترین محصولات خود در شهر نیویورک این محصول را رونمایی کند.

همچنین انتظار می رود مایکروسافت در سرفیس پرو 7 جدید را با پشتیبانی از درگاه USB-C یک سرفیس با پردازنده ی کوالکام با صفحه نمایش دوگانه و برنامه های ویندوز معرفی کند. رویداد معرفی جدیدترین محصولات ردموندی ها در 2 اکتبر(10 مهر) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد و جدید ترین اخبراها و محصولات مایکروسافت منتشر خواهند شود.

منبع theverge

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست