مایکروسافت پشتبانی و به روز رسانی از ویندوز 10 موبایل را پایان میدهد

مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز 10 موبایل را پایان می دهد

مایکروسافت قصد دارد تا پایان ماه دسامبر در سال جاری پشتیبانی از دستگاه های ویندوز 10 موبایل را لغو کند.در حالی که مایکروسافت در سال 2017 اعلام کرده بود که این دیگر هیچ ویژگی یا دستگاه جدیدی را برای ویندوز 10 توسعه نخواهد داد، ولی به روزرسانی های امنیتی و نرم افزاری تا به امروز ادامه داشته است. این به روز رسانی های امنیتی در تاریخ 10 دسامبر 2019 (19 آذر سال 98) متوقف خواهد شد و دستگاه های مجهز به ویندوز 10 موبایل دیگر پشتیبانی نخواهند شد. مایکروسافت یک یادداشتی را اخیرا در صفحه پشتیبانی خود نوشته است : ویندوز 10 موبایل، نسخه 1709  ( که در اکتبر 2017 منتشر شد ) در واقع آخرین نسخه ویندوز 10 موبایل است و مایکروسافت در تاریخ 10 دسامبر 2019 پشتیبانی از آن را لغو خواهدکرد.

در حال حاضر مایکروسافت به کاربران ویندوز 10 موبایل توصیه می کند که به دستگاه های با سیستم عامل اندروید و iOS مهاجرت کنند. مایکروسافت در بخش پرسش و پاسخ در مورد پشتیبانی سیستم عامل ویندوز 10 می نویسد: با پایان پشتیبانی ویندوز 10 موبایل، ما پیشنهاد می کنیم که مشتریان به یک دستگاه اندرویدی یا iOS مهاجرت کنند که پشتیبانی می شوند. پس از آنکه مایکروسافت در ماه دسامبر پشتیبانی از سیستم عامل موبایل را پایان می دهد، پشتیبان گیری از دستگاه ها برای تنظیمات و برخی از برنامه ها به مدت سه ماه تا دهم ماه مارس 2020 ادامه خواهد داشت. همچنین مایکروسافت اشاره می کند (( برخی از خدمات از جمله آپلود عکس و بازگرداندن دستگاه از یک پشتیبان موجود تا 12 ماه پس از بایان پشتیبانی در دسترس کاربران می باشد)).

اگر در خاطر داشته باشید، مایکرسافت در 11 جولای سال 2017 پشتیبانی از ویندوز فون 8.1 را پایان داد، بنابراین پایان پشتیبانی از ویندوز 10 نسخه موبایل اتفاق غیر منتظره ای نیست. اکنون مایکروسافت تمام تلاش های خود را بر روی ساختاپلیکیشن و خدمات برای دستگاه های iOS و اندروید تمرکز کرده است. غول نرم افزاری اندروید را به عنوان نسخه موبایل ویندوز، با ارائه یک لانچر اندروید و پشتیبانی ازبرنامه های بعدی پذیرفته است. با این حال، کاربران فعلی ویندوز 10 موبایل باید بین iOS و اندروید یکی را برای نیازهای خود به عنوان گوشی هوشمند انتخاب کنند.

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست