مایکروسافت کاربران را مجبور به استفاده از مرورگر اج می کند

شرکت مایکروسافت در روزهای پیش رو تغییراتی را برای ویندوز ۱۰ اعمال خواهد کرد که به احتمال بسیار بالا این تغییرات کاربران را آزار خواهد داد . غول نرم افزاری امروز اعلام کرد ما شروع به آزمایش تغییراتی هستیم که کاربران زمانی که با برنامه Mail کار می کنند وقتی بخواهند لینکی را باز کنند لینک کلیک شده در مرورگر مایکروسافت اج باز خواهد شد . این تغییرات بدان معنا می باشد که اگر شما مرورگر فایرفاکس کروم را به طور پیش فرض در ویندوز ۱۰ برای لینک ها انتخاب کرده باشید ، مایکروسافت انتخاب مرورگر شمارا نادیده خواهد گرفت و لینک های باز شده را با مایکروسافت اج بازخواهد کرد .

تغییرات مایکروسافت بسیار مضحک به نظر می رسد ، این تغییرات مانند تغییرات کورتانا می باشد مجبور میکرد کاربران جستجوی خود را در موتور جستجوی Bing انجام دهند در حالی که مرورگر پیش فرض مایکروسافت اج نمی باشد . شرکت مایکروسافت در روز دوشنبه گزارش خود را در یک وبلاگی منتشر کرد و گفت : ما منتظر نظرات تیم تست کننده هستیم ، ما مطمئن هستیم که مایکروسافت برای این تغییرات غیر ضروری بازخورد های زیادی خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت آن را نادیده خواهد گرفت و یا اهمیت زیادی برای این موضوع خواهد داد .

مایکروسافت در سال های اخیر در تلاش زیادی بوده است تا کاربران خود را مجاب به استفاده از مرورگر اج به جای مرورگر کروم باشند . این غول نرم افزاری تغییرات مرورگر پیش فرض ویندوز ۱۰ را  سخت تر از قبل کرده است . همچنین این شرکت در یک ویدئوی تبلیغاتی میزان مصرف باتری کروم منتشر کرده است و برای تبلیغ مرورگر اج از تبلیغات مزاحم استفاده کرده است . هرچند تمام این تلاش ها تاثیری نداشته است و همچنان مرورگر اول کاربران در رایانه های رو میزی و لپ تاپ ها مرورگر کروم می باشد .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست