مایروسافت 365

گزارشی در هفته ی گذشته منتشر شد که مایکروسافت تصمیم به ارائه ی بسته ای از برنامه ها و خدمات خود برای مصرف کنندگان در قالب (مایکروسافت 365 برای مصرف کنندگان) برنامه های گسترده ای را ترتیب دیده است. بر اساس گزارش های گذشته ی ای که از وب سایت ZDNet منتشر شد این بسته شامل محصولات آفیس 365 ، نسخه های شخصی و خانگی و نسخه for Life مایکروسافت تیمز که بدون ویندوز 10 می باشد.

اکنون شایعه ی جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این بسته ای که مایکروسافت ارائه خواهد داد شامل اشتراک ویندوز 10 خواهد بود.در ادامه ی گزارش آمده است: ما تاییدیه ای از یک منبع قابل اعتماد دریافت کردیم که نشان می دهد، مایکروسافت 365 در واقع ویندوز 10 را برای مصرف کنندگان در نظر می گیرد.

این به این معنی نیست که هر کاربری که این این بسته ی نرم افزاری را خریداری می کند مجبور شود ماهانه برای استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 مبلغی را پرداخت کند (البته این دقیقا همان کاری است که کاربران Office 365 باید انجام دهند)، البته با توجه به این اشتراک که شامل ویژگی های ویژه در ویندوز 10 خواهد بود که در دسترس کاربران معمولی ویندوز 10 قرار نمی گیرد، به این معنی است که این محصول به جای نسخه پایه ی ویندوز، محصولی با ارزش افزوده خواهد بود.

البته مایکروسافت می تواند ویژگی های موجود را برای دسترسی همه به یک رده خاص را انتقال دهد و یک بسته ی ویژه ی ویندوز را بسازد و یا ویندوز 10 را به صورت تبلیغاتی نمایش دهد و کاربر مجبور خواهد بود هزینه اشتراک مایکروسافت 365 را بپردازد.

ارزش واقعی مایکروسافت 365 برای مصرف کنندگان در مقایسه با آفیس 365 نسخه Home، شامل 1 ترابایت فضای حافظه ذخیره سازی وان درایو برای حداکثر برای 5 گاربر و کلیه ی برنامه های آفیس اصلی آفیس است. با این وجود مایکروسافت بارها در مورد ادغام برنامه ها با سرویس های خود را اعلام کرده است، امیدواریم که آن ها تجربه ی کاربر ویندوز را تخریب نکنند تا کاربران عادی به سمت خرید این اشتراک ترغیب شوند.

انتظار می‌رود سرویس مایکروسافت 365 برای مصرف‌کنندگان تا قبل از تابستان سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شود. نظر شما چیست؟ آیا حاضر به خرید این‌گونه اشتراک‌ها هستید؟ ارزش آن‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما و سایر کابران زومیت به اشتراک بگذارید.

با این حال ارائه ی بسته خدماتی مایکروسافت به زودی راهی بازار خواهد شد و انتظار می رود تا تابستان 2020 در دسترس کاربران قرار بگیرد.

منبع mspoweruser

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست