مرورگر مایکروسافت اج کرومیوم برای سیستم عامل macOS منتشر می شود

مرورگر مایکروسافت اج کرومیوم برای سیستم عامل macOS منتشر می شود

مایکروسافت در ماه گذشته مرورگر اج کرومیوم (Edge Chromium) به صورت رسمی معرفی کرد. در حال حاضر کاربران ویندوز 10 می توانند مرورگر جدید مایکروسافت را در سیستم های خود نصب کند، کاربران مکینتاش نیز منتظر شنیدن جزئیات بیشتری در مورد ارائه ی اج کرومیوم برای سیستم عامل macOS بودند ولی مایکروسافت تاریخ دقیقی برای معرفی آن اعلام نکرد، اما در کنفرانس بیلد 2019 مایکروسافت اعلام کرد که مرورگر اج کرومیوم برای سیستم عامل های مک معرفی خواهد شد.

مایکروسافت در کنفراس توسعه دهندگان 2019 اعلام کرد که مرورگر اج را با ویژگی های جدیدی برای کاربران سیستم های مک معرفی خواهد کرد و در آینده ای نزدیک از انتشار مرورگر اختصاصی خود برای کاربران مک خبر داد. کاربرانی که مشتاق استفاده از نسخه ی اولیه مرورگر اج کرومیوم هستند می توانند همانند کاربران ویندوز از هر دو نسخه ی اولیه Canary و Dev استفاده کنند.

توسعه مرورگر مایکروسافت اج بر پایه کرومیوم، تاکنون عملکرد قابل اطمینانی را در ویندوز داشته است. اما هنوز نمی توان با اطمینان گفت که پیشرفت های مشابهی را در سیستم عامل مک نیز شاهد خواهیم بود. با این حال مایکروسافت اج کرومیوم باید با مرورگر گوگل کروم که یکی از کامل ترین نسخه های مرورگر برای سیستم عامل macOS می باشد، رقابت کند.

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست