مشخصات دوربین وان پلاس 7 پرو : بزرگنمایی 3 برابری و دوربین اولترا واید

مشخصات وان پلاس 7 پرو

در روزهای آینده شرکت چینی وان پلاس (OnePlus) پرچمدار جدید خود به نام وان پلاس 7 پرو را معرفی خواهد کرد. روز گذشته اطلاعاتی از گوشی جدید وان پلاس منتشر شده است. بر همین اساس وان پلاس 7 پرو به ماژول دوربین 3 گانه مجهز خواهد شد که دوربین اصلی حسگر 48 مگاپیکسلی خواهد بود و دو دوربین دیگر از لنزهای عریض و تله فوتو بهره مند خواهد شد. لنز عریض استفاده شده بصورت کاملا واید برای پوشش محیط گسترده تری از تصویر کاربرد دارد و لنز تله فتو برای زوم و بزرگنمایی سوژه هایی که با فاصله ی زیادی قرار دارند کاربرد دارد.

دوربین دوم که بصورت تله فتو خواهد بود از یک حسگر 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.8 خواهد بود که قادر است بزرگنمایی سه برابری (3X) را در گوشی وان پلاس 7 پرو فراهم آورد. اما اطلاعاتی از فاصله کانونی این دوربین منتشر نشده است، اما با یک محاسبات ساده احتمالا فاصله کانونی این دوربین 80 میلی متر باشد( بزرگنمایی این لنز احتمالا مانند لنزهای غیر پریسکوپی خواهد بود).

دوربین سوم پرچمدار وان پلاس از یک لنز 16 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 استفاده شده است. این لنز قادر است زاویه ی 117 درجه ای را برای پوشش دهی از مناظر را برای این گوشی فراهم آورد که بسیار مناسب عکاسی از طبیعت خواهد بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، وان پلاس برای نخستین بار در گوشی های خود از دوربین سه گانه استفاده خواهد کرد.همچنین برخی منابع تایید کرده اند که گوشی 5G وان پلاس با نام وان پلاس 7  5G معرفی خواهد شد و همانند مدل پرو از مشخصات مشابهی بهره مند خواهند بود، با این تفاوت که از فناوری نسل پنجم شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. اما مدل معمولی وان پلاس 7 نیز معرفی خواهد شد که فقط از دو دوربین در قسمت پشت گوشی استفاده خواهد شد که دوربین اصلی با سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین دوم نیز با سنسور 24 مگاپیکسلی خواهد بود. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی از دوربین های عریض و فوق عریض بهره مند خواهد شد. در ادامه گزارش گفته شده است که مدل معمولی وان پلاس 7 از نمایشگر 90 هرتزی خواهد داشت.

برخی منابع مدعی هستند که وان پلاس پرچمدار جدید خود را در رویداد رسمی خود که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد معرفی خواهد کرد. برخی منابع دیگر نیز تاریخ عرضه ی سه مدل گوشی جدید وان پلاس را در روز 22 ماه می سال 2019 اعلام کرده اند(خرداد سال 1398). گوشی های جدید وان پلاس در سه رنگ عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena

نمایندگی

, , , ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست