مویک ایر با قابلیت تصویربرداری ۴K محصول جدید DJI

شرکت DJI یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید کوادکوپتر و یا (هلی شات) است ، مویک ایر (Mavic Air) یکی دیگر از محصولات جذاب این شرکت است که در روز گذشته در شهر نیویورک و با قیمت ۷۹۹ دلار معرفی شد . شرکت دی جی آی مدل دیگری از کوادکوپتر با نام اسپارک (Spark) را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد که ارزان ترین مدل با قیمت ۳۹۹ دلار و مدل مویک پرو (Mavic Pro) با قیمت ۹۹۹ دلار که به عنوان گران ترین مدل سری مویک را به بازار عرضه کرده است .

مویک ایر ترکیبی از دو کوادکوپتر است . آنچه در زوایای مختلف در عکس ها مشاهده می کنید مخصوصا از زاویه بالا بسیار شبیه به مویک پرو (Mavic Pro) است ولی از زاویه ی جلویی این دستگاه بسیار شبیه به مدل ضعیف تر و ارزان تر مویک اسپارک است . مویک ایر مانند دیگر مدل های ساخته شده قابلیت حمل دارد و به راحتی در کوله پشتی کوچک قرار می گیرد . مویک ایر به دلیل کوچی و زن کمی که دارد به عنوان برادر بزرگتر مدل مویک اسپارک شناخته می شود ، این مدل ۴۱ درصد سبک تر از مدل مویک پرو است .

مویک ایر قابلیت های بسیار نزدیکی با مدل مویک پرو دارد . بسیاری معتقد هستند که مدل مویک اسپارک برای عکاسی و فیلم برداری های حرفه ای مناسب نیست ، ولی در برخی موارد برتری هایی نیز دارد . مویک ایر از یک سنسور ۱.۲ اینچی بهره می برد . دوربین مویک ایر با قابلیت فیلم برداری ۴K با ۲۴ یا ۳۰ فریم بر ثانیه و با ۱۲ مگاپیکسل همراه یک لنز واید ۲۴ میلی متری و با دیافراگم f2.8 مجهز شده است .

این کوادکوپتر می تواند با سرعت ۴۲ مایل در ساعت پرواز کند ، همچنین می تواند با سرعت ۲۲ مایل در ساعت در باد حرکت کند . به لطف آنت جدیدی که در مویک ایر استفاده شده است می تواند تا ۳ کیلومتر بصورت افقی پرواز کند.

مدیر شرکت DJI در مراسم رونمایی از این محصول عنوان کرد ; مویک ایر از سیستم تهویه ی جدیدی برخوردار شده است که از گرمای بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند و برای نگهرداری از دوربین از یک محفظه ی محکم تر استفاده شده است و همچنین از ۷ سنسور موانع برای محافظت از دستگاه برخوردار شده است . مویک ایر می تواند با کنترل بی سیم جدید با قیمت پایه ۷۹۹ دلار به بازار عرضه می شود .

مدیر عامل DJI امیدوار است در این مدل به روز رسانی های انجام شده در نرم افزار این دستگاه بدون مشکل کار کند ، قابلیت های جدیدی که در این مدل اضافه شده است ( عکس برداری پاناروما ۳۲ پیکسلی یا حالت عکس برداری سیاره کوچک ) و تشخیص ژست های جدیدتر است . مدیر عامل دی جی آی در ادامه افزود : کیفیت تصویر برداری در مدل مویک ایر بهینه شده است و میتواند تصاویر فوق العاد ای را ثبت کند و همچنین با اضافه کردن سنسور های برخورد با مانع جلو و مانع عقب به ایمن تر شدن این دستگاه بسیار کمک می کند .

منبع theverge

#مویک_ایر

#Mavic_Air

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست