یکی از جذابترین ویژگی های که در سری گوشی های گوگی پیکسل (Google Pixel) استفاده شده است این است که یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای ضبط صدا دارند. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت انحصاری در تمامی گوشی های پیکسل موجود است و قادر است صدا را به صورت بلادرنگ (Real-Time)، حتی بدون اتصال به اینترنت به متن تبدیل کند. البته این قابلیت در حال حاضر فقط در زبان انگلیسی و امریکایی کار می کند.

همانطور که توسط وب سایت 9to5Google گزارش شده است، گوگل نسخه تحت وب اپلیکیشن گوگل ریکوردر (Google Recorder) را معرفی کرد. البته گوگل نسخه وب اپلیکیشن گوگل ریکوردر را کمی زودتر از زمانی که اعلام کرده بود منتشر کرده است و رابط کاربری آن هنوز کاملا کار نمی کند. وب سایت Recorder.google.com راه اندازی شده است و به شما این امکان را می دهد که با وارد کردن فایل های ضبط شده نسخه رونویسی شده آن ها را مشاهده کنید.

کاربران با استفاده از این برنامه به راحتی  در میان فایل های ضبط شده می توانند جستجو کنند و حتی سخنرانی ها یا مصاحبه های مهم را برچسب گذاری کنند. همچنین می توانید بخش هایی از متن رو نویسی شده را حذف کنید و یا اصلاحاتی در آن ها ایجاد کنید. تمامی این قابلیت ها فقط برای اپلیکیشن گوشی پیکسل گوگل در دسترس می باشد، بنابراین نسخه وب این اپلیکیشن با این امکانات و امکان اشتراک فایل های ضبط شده می تواند بسیار کاربردی باشد و تمامی کاربران از آن استفاده کنند.

اکنون می توانید به وب سایت رکوردر گوگل وارد شوید و یک صفحه فرود را به شما نمایش می دهد. وقتی می خواهید با حساب کاربری گوگل وارد شوید اپلیکیشن کار نمی کند. پیش بینی ما این است که گوگل خیلی زود این اپلیکیشن تحت وب را راه اندازی خواهد کرد و حتی نسخه موبایل این اپلیکیشن به روز رسانی جدیدی را دریافت می کند.

 

منبع gsmarena

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست