نوکیا گوشی میان رده با فناوری 5G معرفی می کند

نوکیا 5G

در حالی که گسترش فناوری نسل پنجم شبکه 5G با سرعت کمی در حرکت است، تحلیلگران بازار انتظار دارند که این فناوری جدید ارتباطی از نیمه دوم سال 2019 در فروش جهانی گوشی های هوشمند، تغییراتی را ایجاد کند. بدین ترتیب جای تعجب نیست که هر یک از تولید کنندگان بزرگ گوشی های هوشمند( به استثنای اپل ) به طور گسترده ای خود را آماده ارائه ی محصولاتی با فناوری 5G می کنند و پیش بینی شده است که حداق یک دستگاه تلفن همراه با پشتیبانی از فناوری 5G را تا پایان سال 219 معرفی خواهند کرد.

برخی از شرکت های تولید کننده موبایل های هوشمند از مدت ها قبل در برخی از کشورهایی مانند کره جنوبی و آمریکا، محصولات مجهز به فناوری 5G خود را عرضه کرده اند، درحالی که دیگر شرکت ها به نظر می رسد ارائه ی محصولات خود را با این فناوری اولویت بندی کرده اند. به عنوان مثال، شرکت نوکیا که با نام تجاری اچ ام دی گلوبال در بازار امریکا با محصولات پایین رده و میان رده ی خود فعالیت می کند. با توجه به توافق نامه ی نوکیا با شرکت کوالکام ، شرکت نوکیا نیز قصد دارد محصولات خود را با پشتیبانی از فناوری 5G راهی بازار کند.

نوکیا پس از معرفی گوشی رده بالای نوکیا 9 PureView، این شرکت فنلاندی قصد دارد تا اواخر سه ماهه ی سوم یا اوایل سه ماهه چهارم گوشی پرچمدار  خود را با پردازنده اسنپ دراگون 855 با پشتیبانی از فناوری 5G راهی بازار کند.اما در ماه های گذشته در رابطه با این موضوع شایعاتی منتشر شده بود که نوکیا یک گوشی هوشمند با فناوری 5G را در ماه اوت معرفی خواهد کرد. با این حال انتظار داریم نوکیا گوشی هوشمند خود را با فناوری 5G را در فاصله زمانی بین ماه های سپتاکبر و اکتبر معرفی کند. اما نوکیا گوشی های هوشمند جدید خود را در تعطیلات سال میلادی راهی بازار می کند.

در حال حاضر، گوشی هایی که با فناوری 5G معرفی شده اند در دسته بندی گوشی های بالارده قرار دارند، با این حال انتظار می رود در آینده ای نزدیک گوشی های میان رده نیز از فناوری 5G پشتیبانی کنند. ظاهرا نوکیا می خواهد در این زمینه پیشگام باشد، این شرکت فنلاندی احتمالا یک گوشی میان رده با پردازنده اسنپدراگون 710 و پشتیبانی از شبکه های 5G معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش ها، گوشی جدید میان رده اچ ام دی گلوبال، نوکیا 8.2 خواهد بود و تا پایان سال جاری همزمان با گوشی پرچمدار 5G نوکیا معرفی خواهد شد.

منبع phonearena

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست