نوکیا ۹ مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه در صفحه نمایش می شود

شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) در نمایشگاه MWC 2018 توانست بیشترین بازدید را در میان شرکت های دیگر داشته باشد ، این شرکت در کنگره جهانی موبایل از محصولات خود با نام های نوکیا ۷ پلاس ، نوکیا ۸ پلاس رونمایی کرد . نوکیا ۷ پلاس در واقع نسخه آپدیت شده گوشی نوکیا ۷ میباشد که از صفحه نمایش کشیده با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و از پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ می باشد . نوکیا مدل قوی تری که در میان گوشی های بالارده بازار قرار می گیرد را با نام نوکیا ۸ سیروکو وارد بازار کرده است ، این گوشی هوشمند از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۳۵ و از صفحه نمایش OLED بهره مند شده است .

چندی پیش رندری از گوشی هوشمند نوکیا ۹ منتشر شد که شرکت اچ ام دی گلوبال این گوشی را پرچمدار این شرکت عنوان کرده است ، بر اساس شایعات منتشر شده پرچمدار نوکیا در سال جاری معرفی خواهد شد . انتظار داریم نوکیا ۹ با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی  با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و حاشیه بسیار کم راهی بازار شود . اچ ام دی گلوبال این گوشی قدرتمند را با برند تجاری نوکیا راهی بازار می کند ، گفته می شود پرچمدار نوکیا ۹ به پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۴۵ مجهز می شود . اما مهم ترین شایعاتی که از پرچمدار جدید نوکیا منتشر شده است ، وجود حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش نوکیا ۹ خواهد بود .

گفته می شود منبعی در چین این شایعات را تائید میکند ، در حال حاضر شرکت ویوو در چین موفق به ساخت گوشی هوشمندی حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش شده است  . در هر حال این گزارش نشان می دهد شرکت های تولید کننده گوشی های موبایل به این تکنولوژی بسیار نزدیک شده اند .

همچنین بسیاری احتمال می دهند که نوکیا ۹ همانند آیفون ۱۰ از صفحه نمایش بریده استفاده خواهد کرد ، بر اساس گزارش های بدست آمده شرکت اچ ام دی گلوبال زمان معرفی این گوشی را در نیمه دوم سال جاری عنوان کرده است . با این حال طرفداران نوکیا بی صبرانه منتظر معرفی این گوشی شده اند .

phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست