هواوی گوشی تمام صفحه با دوربین سلفی در صفحه نمایش معرفی می کند

صفحه نمایش بدون بریدگی
شرکت هواوی در حال توسعه گوشی جدیدی است که دوربین سلفی را در روزنه ای کوچک در قسمتی از صفحه نمایش قرار دهد .بر اساس اخبار منتشر شده ، گوشی هوشمند جدید هواوی بجای بریدگی بالای صفحه نمایش از یک روزنه ۳۶۰ درجه تعبیه شده در صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین جلوی دستگاه استفاده خواهد شد .هواوی قصد دارد بریدگی بالای صفحه نمایش را حذف کند و با وسیله ی فناوری جدید یک روزنه در داخل صفحه نمایش و در گوشه ی سمت چپ گوشی قرار دهد .
در شبکه های اجتماعی چینی ، تصاویری از گوشی هوشمند جدید هواوی منتشر شده است . بر اساس تصاویر منتشر شده ، نشان می‌دهد که هواوی در حال توسعه گوشی جدیدی است که بدون بریدگی صفحه نمایش خواهد بود .طبق اخبار منتشر شده از وب سایت SamMobile  و Ice Univers سامسونگ هم در حال توسعه گوشی هوشمند جدیدی بدون بریدگی صفحه نمایش است .هردو منبع معتقدند که گوشی هوشمند سامسونگ با نام Galaxy A8S معرفی خواهد شد.
صفحه نمایش با روزنه دوربین هواوی
اما سم موبایل در گزارش خود زمان معرفی گوشی جدیدسامسونگ را در ماه ژانویه سال آینده اعلام کرده است ، ولی Ice Universe زمان معرفی این محصول را در ماه آینده اعلام کرده است . وب سایت Ice Universe گوشی هوشمند جدید سامسونگ را (گوشی هوشمند با نمایشگر دارای روزنه ) عنوان کرده است .
سامسونگ در اوایل ماه جاری اعلام کرد که  صفحه نمایش این گوشی از فناوری جدیدی ساخته خواهد شد و آن را  Infinity-O  نام گذاری کرده است . کمپانی هواوی به وب سایت The Verge اعلام کرده است که در روزهای آینده (۳ دسامبر) اطلاعات بیشتری از محصول جدید خود منتشر می کند . بنابر این باید منتظر ماند تا مشخص شود هواوی این محصول را با چه مشخصاتی معرفی می کند .
صفحه نمایش با روزنه دوربین سامسونگ
در ضمن ، تصویری از نمایشگر گوشی A8S توسط شبکه اجتماعی ویبو فاش شده است . در این تصویر روزنه صفحه نمایش گوشی هوشمند سامسونگ  کاملا مشخص است .
منبع theverge

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست