هواوی 112 میلیون گوشی تا ماه سپتامبر به فروش رسانده است

ریچاردیو مدیر عامل  هواوی دو روز پیش اعلام کرد که این شرکت چینی توانسته است در سه ماه اول سال جاری 100 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند .اکنون گزارش جدیدی از فروش دقیق محصولات این شرکت ارائه داده است ,  اگر این آمار صحت داشته باشد غول بزرگ چینی از ابتدای سال تا ماه سپتامبر توانسته است 112 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند.

به گفته شرکت هواوی ، آن ها موفق به فروش 140 میلیون گوشی در سال گذشته شده اند ، به نظر میرسد هواوی میتواند تا پایان سال 2017 رکورد سال گذشته را پشت سر بگذارند . با آمدن فصل تعطیلات هواوی میتواند در فصل چهارم سال 2017 فروش خود را افزایش دهد .

شرکت هواوی در اوایل سال 2017 پیش بینی می کرد میتواند بین 140 تا 150 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند . به نظر میرسد این پیش بینی در حال تحقق است . هرچند امکان دارد هواوی بتواند فروش بیشتر از 150 میلیون را داشته باشد .

جالب است بدانید هواوی به جای فروش بیشتر محصولات ، تمرکز خود را برای سود آوری بیشتر گذاشته است .حالب تر این است که با عرضه چند مدل از محصولات خود توانسته در 3 ماه اول سال جاری 73 میلیون گوشی به فروش برساند .در سه ماه سوم سال جاری توانسته است 39 میلیون گوشی در سال جاری به فروش برساند که این موفقیت بزرگی برای شرکت هواوی است .هواوی به تازگی محصولات جدیدی معرفی کرده است ، هواوی نسل جدید گوشی های سری میت را معرفی کرده است  قطعا در فصل زمستان این گوشی ها فروش خوبی خواهند داشت.

طبق گزارش های بدست آمده هواوی در اوایل سال جاری توانسته است رکورد فروش شرکت اپل را پشت سر بگذارد، و در تلاش است دومین برند فروش گوشی های هوشمند باقی بماند . اما در برخی گزارش ها اعلام شده است شرکت اپل همچنان دومین برند پرفروش گوشی های هوشمند است و همچنان هواوی خیلی نزدیک پشت سر غول کوپرتینو قرار دارد.

در واقع هواوی با عرضه سری گوشی های میت 10 و شرکت اپل با معرفی گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس و همچنین شروع فروش آیفون 10 باید منتظر ماند تا ببینیم این دو غول تولید کننده گوشی های همراه تا پایان سال جاری چه رکوردی را پشت سر میگذارند.

منبع androidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست