پرداخت صورت حساب های اپراتور AT&T به وسیله ارزهای دیجیتالی

پرداخت قبوض به وسیله ارزهای دیجیتالی

کاربران AT&T اکنون می توانند قبض های خود را با استفاده از ارزهای دیجیتالی و به لطف همکاری این اپراتور همراه و سرویس پرداخت BitPay پرداخت کنند. کاربران می توانند با استفاده از ارزهای دیجیتالی، در وب سایت AT&T و یا از طریق اپلیکیشن myAT&T قبض های خود را پرداخت کنند. AT&T دقیقا اعلام نکرده است که از کدام از ارزهای رمزنگاری شده امکان پرداخت قبوض انجام خواهد شد، اما لیسن ارزهای پشتیبانی شده در وب سایت BitPay نشان می دهد که ارزهای دیجیتالی معتبری از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، دلار جیمنای(Gemini USD) پاکسوس (Paxos) و دلار سیرکل برای پرداخت پشتیبانی خواهد شد.

اگر چه AT&T با افتخار در تبلیغات خود اعلام می کند که اولین اپراتورتلفن همراه در ایالات متحده امریکا است که برای پرداخت قبوض از ارز دیجیتالی استفاده می کند، اما این شرکت از اولین کسب و کارهایی وارد شده در حوزه ارزهای دیجیتالی نیست. در اوایل ماه جاری، گروهی از فروشگاه ها شامل نورد استورم (Nordstrom)، هول فودز (Whole Foods) و گیم استاپ (Game Stop) اعلام کردند که از طریق شبکه پرداخت فلکسا(Flexa) پرداخت های خود را با استفاده از ارزهای دیجیتالی می پذیرند.

با این حال، در گذشته، حداقل یکی از شرکت ها به دلیل هزینه های بالا و نوسانات ارزهای دیجیتالی، پشتیبانی از پرداخت های این ارزها را متوقف کرده بودند. شرکت Steam که پرداخت های ارز دیجیتالی خود را با بیت کوین در سال 2106 شروع کرد، همچنین بیت پی را به عنوان شریک خود در پرداخت ها قرار داد، اما در اوخر سال 2017 اعلام کرد که قصد ارد پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی را پایان دهد.

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست