پشتیبانی فروشگاه کتاب آمازون به وسیله ی الکسا

فروشگاه کتاب صوتی آمازون Audible

فروشگاه کتاب صوتی آمازون که با نام Audible شناخته می شود، قصد دارد در آینده ای نزدیک سرویس پشتیبانی خود را با استفاده از الکسا در اختیار مشتریان خود قرار دهد. آمازون سرویس اشتراک کتاب صوتی را که در یک دهه پیش به مالکیت خود درآورده است، کاربران قادر خواهند بود دستورات صوتی خود را به الکسا انتقال دهند و با اعضای گروه پشتیبانی فروشگاه کتاب صوتی Audible ارتباط برقرار کنند. در این ارتباط کاربران می توانند برای دریافت پیشنهادات خرید کتاب و یا رفع عیب با پشتیبان در ارتباط باشند.

بر اساس گزارش منتشر شده از آمازون، این اولین سیستم پشتیبانی مشتریان می باشد که با استفاده از دستیار صوتی الکسا به مشتریان سرویس دهی می کند. اما این سیستم با کمک الکسا، برای برکناری پلتفرم کنونی پشتیبانی مشتریان ایجاد نشده است. اما نخستین باری خواهد بود که دستیار الکسا به سیستم پشتیبانی آنلاین متصل می شود. در هر حال، این قابلیت به شرکت تحت مالکیت خود آمازون مجهز شده است و اولین قدم برای الکسا خواهد بود تا شبیه به سرویس دستیار دوپلکس گوگل تبدیل شود.

اما با استفاده از سیستم دوپلکس (Duplex)، قادر خواهید بود از قابلیت های گوگل اسیستنت از جمله تعیین زمان ملاقات، رزرو رستوران و سایر درخواست هایی که با تماس تلفنی انجام می شود را به راحتی انجام داد. کاربران در این سیستم از الکسا به عنوان ارتباط با این پلتفرم استفاده می کنند.

در هر حال، Audible ادعا می کند که این سیستم فقط برای گرفتن شماره وقت پشتیبانی طراحی نشده است. این شرکت می‌گوید که با کمک تیم الکسا، یک ابزار منحصر به فرد شنیداری داخلی برای کاربرانی که از اسپیکر هوشمند اکو استفاده می کنند، ایجاد کرده است.

با این حال، اطلاعاتی زیادی در مورد این سیستم منتشر نشده است اما شرکت Audible این سیستم را به عنوان یک تجربه ای جدید در خدمات دهی به مشتریان یاد می کند. همچنین در آینده قابلیت های جدید دیگری به این سرویس اضافه خواهد شد که کاربران را قادر می سازد پخش کتاب صوتی را با فرمان های صوتی خود کنترل کنند و برای به روز رسانی عنوان های کتاب با فرمان صوتی خود درخواست دهند.

منبع theverge

نمایندگی

, , ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست