

پشتیبانی نرم افزار اسپید
پشتیبانی نرم افزار یکی از مسائل حائز اهمیت و راه ارتباطی دائم و پایدار (( اسپید )) با تمام مشتریان در سراسر کشور است . ما در شرکت اسپید در تلاش هستیم تا راهکاری مناسب برای استفاده از تمام امکانات نرم افزار را برای شما راحت تر و دسترسی را خیلی آسان کنیم .علاوه بر خدمات ارائه پشتیبانی , دریافت نسخه های به روز شده ی نرم افزارهای اسپید و اگر تغییری در قوانین مالیاتی و حسابرسی رخ داد این تنظیمات به وسیله ارتباط و هماهنگی کارشناسان پشتیبانی شرکت اسپید با مشتریان به صورت آنلاین یا حضوری برای تمام استفاده کنندگان نرم افزار اسپید در هر استانی نصب و راه اندازی میشود . مجموعه ی نمایندگی و پشتیبانی نرم افزار اسپید در تمام استان های کشور فعال بوده و همه روزه آماده ارائه ی خدمات برای پشتیبانی هستند.
پشتیبانی نرم افزار اسپید به ۳ روش انجام میشود :
- مشتریان با شماره های شرکت تماس گرفته و بدون معطلی به یکی از کارمندان بخش پشتیبانی وصل شده و مشکل خود را مطرح میکند.
- مشتریان به صورت آنلاین از طریق اینترنت میتواند با کارمندان پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را حل کنند.
- اگر بصورت تلفنی و آنلاین مشکل برطرف نشد در اسرع وقت از کارمندان پشتیبانی به محل مورد نظر در هرکجای کشور اعزام میشوند و بصورت حضوری مشکل را حل میکنند.
خدمات ارائه پشتیبانی اسپید
♦ آموزش نرم افزارهای اسپید
♦ پاسخ گویی به تمام سوالات و نیازهای مشتریان
♦ تهیه و طراحی گزارش های تمام نرم افزارها برای کاربران اسپید
♦ مشاوره حضوری و تلفنی برای استفاده بهتر از نرم افزار
♦ تنظیمات نرم افزارهای کامپیوتر مانند پایگاه داده و ارتقای آن ها
♦ تحویل جدید ترین نسخه های نرم افزار به کاربران