پیام رسان های فیسبوک در سال جاری ادغام نمی شوند

فیسبوک پیام رسان های اینستاگرام، واتساپ و مسنجر را امسال ادغام نمی کند

در روزهای اخیر گزارشی منتشر شد که شرکت فیسبوک در تلاش است زیر ساخت های اپلیکیشن های واتساپ، اینستاگرام و مسنجر فیس‌بوک را ادغام کند. اما انتظار نمی‌رود که این اقدام فیسبوک در یکپارچه سازی اپلیکیشن ها با سرعت زیادی به سرانجام برسد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت فیسبوک در مصاحبه خود گفته است که پروژه ی ادغام اپلیکیشن های پیام رسان در هر صورت انجام خواهد شد، اما تا سال ۲۰۲۰ و یا حتی بعد از آن نیز ممکن است یکپارچه سازی انجام نشود. زاکربرگ در مورد فصل چهارم درآمد فیسبوک گفت: ما در مورد ادغام پیام رسان ها تصمیم خود را گرفته ایم، اما در حال حاضر در ابتدای مسیر قرار گرفتیم و تا پایان این پروژه باید بیشتر کار کنیم.

مارک زاکربرگ، جزئیات بیشتری در مورد یکپارچه سازی زیرساخت های پیام رسان های واتساپ، اینستاگرام و مسنجر فیسبوک ارائه نداد، اما گفت که چنین اقدامی باعث می شود کاربران پیام رسان ها بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. با این حال به نظر می‌رسد فیسبوک برای ادغام پیام رسان ها کار راحتی را پیش رو ندارد، پیش تر نیز زاکربرگ اعلام کرده بود که این مسیری که پیش گرفته اند پیچیدگی بسیار دشواری دارد. همانطور که نیویورک تایمز در ابتدا گزارش ارائه داد، برای امنیت در هر سه پیام رسان رمزنگاری نقطه به نقطه در یکپارچه سازی زیر ساخت ها انجام خواهد شد. زامربرگ در گزارش خود گفت : من فکر میکنم این مسیری است که در این پروژه به آن نیاز داریم و برای انجام آن مسیر را هموار خواهیم کرد.

زاکربرگ در ادامه گزارش خود چند نمونه مثال از مزیت ها و دلیل علاقه کاربران به یکپارچه سازی این سه پیام رسان محبوب مطرح کرد. مدیر عامل Facebook نقاط برجسته ای را از این یکپارچه سازی مطرح کرد که این اقدام قابلیتی را در اختیار شبکه اجتماعی فیسبوک قرار خواهد داد که در بازار بسیار موثر خواهد بود. وی همچنین این امکان را نشان داد که با یکپارچه سازی پیام رسان های واتساپ و اینستاگرام، می تواند به عنوان یک لایه iMessage مانند SMS که عملکرد و امنیت بیشتری را ارائه می دهد، مورد استفاده قرار داد.

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست