پیکسل 4 بابزرگنمایی 8 برابر و 6 گیگابایت رم و با قابلیت Motion Mode معرفی می شود

google pixel 4

شایعات بسیاری از پیکسل 4 پرچمدار جدید گوگل منتشر شده است و احتمالا تا ماه آینده وارد بازار خواهد شد. بر اساس شایعه جدیدی که منتشر شده است، گوشی جدید گوگل از یک دوربین دوگانه در پشت دستگاه که شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین دوم 16 مگاپیکسلی تله فتو بهره مند می باشد. اما گزارش جدیدی از پرچمدار گوگل منتشر شده است که پیکسل 4 با ویژگی جدید دوربین Motion Mode معرفی خواهد شد.

Motion Mode به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از سوژه های در حال حرکت عکس هایی ورزشی با پس زمینه محو شده بگیرید .علاوه بر این، پیکسل 4 نیز به ویژگی Night Sight بهبود یافته و با سرعت بالا مجهز خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است که گوگل پیکسل 4 قابلیت تصویربرداری از آسمان پر ستاره را خواهد داشت. اما این موارد تمام قابلیت های دستگاه جدید گوگل نیست. تصویری توسط کاربران شبکه اجتماعی چینی وبیو به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که پیکسل 4 قابلیت تصویربرداری با بزرگنمایی 8 برابر است که می تواند ترکیبی از بزرگنمایی اپتیکال و ویژگی Super Res Zoom Google را داشته باشد.

پیکسل 4

تصاویر دیگری که به اشتراک گذاشته شده است تایید می کند که پیکسل 4 با حافظه ی رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد. گوشی های فعلی پیکسل گوگل از حداکثر 4 گیگابایت رم بهره می برند و گوگل تصمیم گرفته است برای پرچمدار جدیدش از حافظه رم 6 گیگابایتی استفاده کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد مدل دیگری از پیکسل را با رک 8 گیگابایتی راهی بازار کند یا خیر.

منبع gsmarena

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست