کورسیر SSD پرسرعت MP600 را با سرعت 4.98 گیگابایت در ثانیه معرفی کرد

کورسیر SSD پرسرعت MP600 را معرفی کردکورسیر (Corsair) حافظه SSD پرسرعت سری Forceخود را با نام  MP600 مبتنی بر PCIe را در رویداد کامپیوتکس 2019 معرفی کرد. این محصول همزمان در کنار رایزن نسل سوم AMD و همچنیم مادربوردهای X570 معرفی شد. این حافظه زمانی که با یک سیستم PCIe 4.0 سازگار شود، سرعت خواندن و نوشتن متوالی در این سیستم به ترتیب 4.950 تا 4.250 مگابایت بر ثانیه خواهد رسید که این رقم تقریبا ده برابر عملکرد ثابت هر حافظه SSD SATA می باشد.این عملکرد فوق العاده مربوط به استفاده از کنترلر E16 Phison می باشد که برای اولین بار در CES 2019 معرفی شد که در حال حاضر تنها کنترلر PCLe 4.4 x4 در بازار می باشد.

کورسیر کنترلر مذکور را بانوع خاصی از فلاش TLC متصل می کند که در حال حاضر نام آن منتشر نشده است. اما ما می دانیم که کنترل کننده های فیسان در حال حاضر تنها برای فلاش BiCS4 توشیبا بهینه شده است.(فیسان در ماه های آینده پشتیبانی از فلاش اینتل و میکرون را اضافه خواهد کرد).

شما برای اینکه بتوانید از حداکثر کارایی این مدل از حافظه SSD بهره مند شوید، باید آن را با یک سیستم نسل سوم رایزن جفت کنید تا سرعت کامل درایور به حداکثر برسد، اما خوشبختانه AMD نیز این فرصت را به سازندگان PCIe 4.0 می دهد تا با مادربوردهای قدیمی تر که با معیارهای خاصی که در اینجا معرفی کردیم،فعال کنند.

Corsair جزئیات کمی در مورد عملکرد پایدار در شرایط سنکین باری ارائه کرد، اما این درایور به دلیل طراحی خاصی که دارد قطعا نباید با مشکلاتی از جمله حرارت اضافی مواجه شود. این شرکت همچنین جزئیاتی از قابلیت های خواندن و نوشتن تصادفی این محصول را نیز منتشر نکرده است، اما اطمینان داریم که اطلاعات کامل این محصول در ژوئیه ی 2019 منتشر خواهد شد. این درایور در فروشگاه های سراسر جهان با 5 سال گارانتی در دسترس علاقه مندان خواهد بود، ولی قیمت این محصول اعلام نشده است.

منبع tomshardware

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست