کینگستون به عنوان رهبر و بزرگترین تولید کننده ماژول های حافظه انتخاب شد

کینگستون بزرگ ترن تولید کننده محصولات حافظه

بر اساس گزارش روز گذشته TrendForce  و طبق آخرین رتبه بندی DRAMeXchange، شرکت کینگستون به عنوان برترین شرکت تولید کننده محصولات حافظه انتخاب شد و رهبری محصولات فناوری این بخش از صنعت را بر عهده گرفت. به گفته ترندفروس، کینگستون با برآورد 72.17 درصد از سهم بازار، جایگاه نخست خود را حفظ کرده است. یافته های این شرکت تحقیقاتی نشان می دهد که موقعیت کینگستون در بازار به عنوان تامین کننده پیشرو شخص ثالث ماژول های DRAM تقویت شده است. رتبه بندی های سال 2018 نشان می دهد، کینگستون برای شانزدهمین سال متوالی است که در رتبه نخست این فهرست قرار گرفته است.

بر اساس اظهارات ترندفورس، قیمت های محصولات حافظه در نیمه اول سال 2018 و حتی بیشتر از 20 درصد از قیمت های قراردادها نیز بالاتر بوده است.با وجود افزایش تولید و سطح موجودی و کاهش قیمت ها در نیمه دوم سال 2018، گزارش های بدست آمده نشان می دهد که تولید کنندگان ماژول حافظه سود و درآمد زیادی به دست بدست آورده اند. اما برخی از ترندهای معروف و محرک های رشد که در بازار شاهد آن هستیم شامل محبوبیت روز افزون پخش رسانه های آنلاین،تحولات اخیر فناوری اینترنت اشیا و انتقال به مراکز سرویس های ابری و رایانش ابری می باشند.

مایک منهی، مدیر ارشد تجارت DRAM شرکت کینگستون در مصاحبه ی خود با ترندفورس گفت: ما تخمین های ترندفورس را نسبت به کینگستون بسیار سخاوتمندانه می دانیم،با این وجود از مسیر رشد شرکت در کلیه بخش های تجاری خود پیروی می کنیم. در سال 2018 ما توانستیم بیش از 14 تریلیون مگابایت حافظه را در تمام خطوط محصول از جمله SSD، DRAM و تراشه های توکار به تولید برسانیم. این مقدار بسیار عظیم و سود فوق العاده شرکت، موقعیت و اهمیت شرکت ما را در صنعت فناوری تقویت می کند.

منبع techpowerup

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست