گلکسی اس 10 با روزنه صفحه نمایش و دوربین سه گانه معرفی می شود

گلکسی اس 10

با نزدیک تر شدن به پایان سال 2018 ، سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی پرچمدار جدید گلکسی اس 10 می باشد . روز گذشته تصاویر رندر جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی اس 10 (Galaxy S10) توسط تولید کننده قاب محافظ پرچمدار سامسونگ منتشر شده است . بر اساس گزارش منتشر شده سامسونگ به احتمال زیاد پرچمدار سال 2019 خود را در چهار مدل مختلف معرفی خواهد کرد . سامسونگ به احتمال زیاد مدل جدید اولیه را با یک صفحه نمایش صاف و مسطح معرفی خواهد کرد و مدل های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس دارای نمایشگر منحنی و همچنین از دوربین های سه گانه و چهارگانه خواهند بود. همچنین شایعاتی منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ مدلی از گوشی های سری گلکسی را تولید می کند که با شش دوربین و با پشتیبانی از شبکه  نسل پنجم 5G معرفی خواهد شد .

تصاویر رندر گلکسی اس 10 توسط سازنده قاب محافظ این گوشی لو رفته است .

 ما در حال حاضر رندرهای مختلفی از گلکسی اس 10 پلاس مشاهده کرده ایم . این رندر ها وجود 4 دوربین در پشت گوشی و دو دوربین سلفی و با روزنه ای در صفحه نمایش را تائید می کنند . گفته می شود شباهت موجود در بین تمامی مدل ها استفاده از صفحه نمایش Infinity-O می باشد . نمایشگرهای سری اینفینیتی سامسونگ نوع جدیدی از نمایشگرها می باشد که دارای یک سوراخ برای تعبیه دوربین در قسمتی از صفحه نمایش می باشد .البته گوشی گلکسی اس 10 پلاس کمی متفاوت تر خواهد بود زیرا در این مدل از دو دوربین در جلوی دستگاه استفاده شده است . با این حال مدل اولیه گلکسی اس 10 با صفحه نمایش Infinity-O نخواهد بود. سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy A8s را با روزنه ی صفحه نمایش در روز گذشته معرفی کرد . بر اساس تصاویر منتشر شده ، دیگر محصول جدید این شرکت دارای یک بریدگی در صفحه نمایش برای دوربین جلویی دارد . بنابراین ، ما می توانیم صفحه نمایش Infinity-O را قبل از معرفی گلسی اس 10 مشاهده کنیم .

گلکسی اس 10

تصاویر جدید منتشر شده نشان می دهد که دوربین در یک برش در گوشه سمت راست قرار دارد . این به این معناست که این دستگاه بسیار باریک و حاشیه ی بسیار ناچیزی خواهد داشت ، چیزی است که ممکن است بسیاری از مشتریان از آن قدردانی کنند . انتظار می رود  چیدمان دوربین سه گانه این دستگاه به صورت افقی قرار بگیرد. با توجه به رندرهای منتشر شده ، مطابق تمامی انتظاراتی که از مشخصات گلکسی 10 می رفت .در نهایت باید تا زمان معرفی محصول جدید سامسونگ باشیم تا مشخص شود دقیقا همانند تصاویری است که منتشر شده است و یا سامسونگ محصول متفاوتی را معرفی می کند .

منبع sammobile

نمایندگی

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست