گلکسی اس 8 با دریافت اندروید اوریو مجهز به Dolby Atoms می شود

شرکت ها برای اینکه بتوانند نسخه های جدید اندروید را در گوشی های ساخته شده خود بروز رسانی کنند ابتدا لازم است رام سیستم عامل های جدید را در گوشی های خود تست کنند ، با توجه به گزارشاتی که بدست آمده است شرکت سامسونگ اخیرا آزمایشات لازم برای تست رام اندروید 8 اوریو را برای گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس انجام داده است.

تا انتشار به روز رسانی اندروید 8 برای پرچمداران سامسونگ مدت زمان زیادی نمانده است ، طبق اطلاعاتی که از شرکت سامسونگ بدست آمده است روند آزمایش رام اندروید 8 روی گوشی های مذکور در تاریخ 15 ژانویه به پایان می رسد . زمان ارائه ی اندروید 8 برای پرچمداران سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تا آخر ژانویه انجام می پذیرد . همچنین گزارش هایی بدست آمده است که اندروید اوریو 8 برای گلکسی نوت 8 نیز منتشر خواهد شد .

در حال حاضر برای نسخه بتا  رام هایی منتشر شد که تعدادی از کاربران این رام ها را آزمایشی دریافت کرده اند و موفق شده اند این نسخه آزمایشی را در گوشی اس 8 که با پردازنده های اسنپدراگون 835  در ایالت متحده  به فروش رفته بود نصب کنند و متوجه شده اند که تنظیمات Dolby Atoms بصورت پیش فرض فعال است .

Dolby Atoms نرم افزاری برای تنظیمات صدا است ، کاربرانی که از هدفون استفاده می کنند با این نرم افزار می توانند تنظیمات صدای surround  را در این نرم شبیه سازی کنند .کاربران تصاویری از این نرم افزار در ردیت منتشر شده کرده اند مشخص شده است نرم افزار دالبی اتومس در اندروید 8 اوریو دارای چهار حالت اتوماتیک ، فیلم ، موزیک و صدا است . با توجه به گزارشاتی  که کاربران از عملکرد این نرم افزار به انتشار گذاشته اند مشخص شده است که دالبی اتومس ارور هایی دارد و به درستی کار نمی کند و تغییراتی که در تنظیمات صدا داده می شود اعمال نمی شود و با فعال شدن برنامه دالبی اتومس دیگر این نرم افزار غیر فعال نمی شود .

بنا بر این بدیهی است این مشکلات وجود داشته باشد چون  هنوز شرکت سامسونگ رام اندروید اوریو8 را به طور رسمی ارائه نداده ، طبق گزارشی که سامسونگ منتشر کرده است تا پایان ژانویه اندروید 8 برای گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر می شود .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست