گلکسی P30 سامسونگ مجهز به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش می شود

انتظار می رود شرکت سامسونگ سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش را در محصول جدید خود یعنی گلکسی اس 10 معرفی خواهد کرد .اما شایعات جدیدی که در روز گذشته منتشر شده است ، سامسونگ قصد دارد پیش از معرفی گلکسی اس 10 ، چندین مدل دیگر از گوشی های هوشمند خود را که مجهز به این فناوری می شوند ،  معرفی خواهد کرد . این تصمیم سامسونگ ، پاسخی برای رقابت با شرکت های همچون  هواوی می باشد که گوشی های خود را مجهز با این تکنولوژی به بازار عرضه کرد اند.احتمالا سامسونگ سری جدید گوشی های هوشمند خود را با نام گلکسی پی معرفی کند . بر اساس شایعات منتشر شده ، گوشی های سامسونگ گلکسی پی 30 و گلکسی پی 30 پلاس نخستین گوشی های این شرکت خواهند بود که مجهز به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش خواهند شد .

طبق اخبار منتشر شده ، سامسونگ می خواهد پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 10 را با سنسور اثر انگشت بالارده ی اولتراسونیک  ساخت شرکت کوالکام مجهز کند . اما سامسونگ نمی خواهد از این سنسور در گوشی های سری گلکسی پی استفاده کند ، ممکن است از سنسورهای اثرانگشت اپتیکال زیر صفحه نمایش از نوع LCD در گوشی های سری پی استفاده کند .در واقع سامسونگ می خواهند فناوری های قدرتمند را در گوشی های پرچمدار خود استفاده کند ، بنابر این طرفدارانی منتظر این تکنولوژی در گوشی های سامسونگ هستند دیگر نباید تا آمدن گلسی اس 10 منتظر باشند .

اما سامسونگ در دوربین های محصولات خود نیز استراتژی مشابهی را پیش گرفته است . گوشی هوشمند گلکسی A7 2018 اولین محصول این شرکت می باشد که به دوربین سه گانه مجهز شده است . سامسونگ اعلام کرده است که فناوری های جدید را ابتدا در گوشی های میان رده استفاده خواهیم کرد و سپس در پرچمداران جدید بصورت تکامل یافته مجهز خواهند شد . با این حال ، پیش بینی می شود گلکسی اس 10 مجهز به دوربین سه گانه باکیفت فوق العاده ای خواهیم بود .

منبع sammobile

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست