شرکت گو پرو (GoPro) اعلام کرده است به دلیل همه گیری ویروس کرونا(COVID-19) مجبور شده است بیش از 20 درصد از نیروی کار خود یعنی بیش از 200 کارمند خود را اخراج کند. این اقدام بخشی از تلاش های این شرکت برای کاهش هزینه های عملیاتی 100 میلیون دلاری است و همچنین قصد دارد هزینه های عملیاتی غیر انسانی را در سال 2021 به 250 میلیون دلار کاهش دهد. گوپرو اعلام کرد بنیان گذار و مدیرعامل این شرکت یعنی نیکلاس وودمن، در ماه های آتی حقوقی دریافت نخواهد کرد. این شرکت در فروش محصولات خود نیز تغییراتی خواهد و از الگوی فروش مستقیم استفاده خواهد کرد که واسطه ای در میان نباشد و محصول مستقیما از شرکت به دست مصرف کننده برسد.

تغییر سیاست های این شرکت فقط برای جبران سرمایه از دست رفته در سال های قبل می باشد. در سال های گذشته گوپرو به وارد بازار پهپادها شد و در آن نا موفق بود. این شرکت در اواخر سال 2016 پس از چندین تاخیر در معرفی محصول خود، GoPro Karma را معرفی کرد که نتوانست مورد توجه علاقه مندان در این صنعت باشد. گوپرو تقریبا یک سال بعد به صورت رسمی اعلام کرد که فعالیت خود را در این بازار به پایان می رساند. در سال گذشته ، خبرهای بسیاری منتشرمی شد که این شرکت توانسته است با موفقیت هیرو 7 (Hero 7)  ضررهای ناشی از عدم موفقیت در بازار پهپادها را جبران کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، گوپرو اعلام ادعا می کند که در سه ماهه اول سال 2020 حدود 700 هزار دوربین به فروش برساند و انتظار دارد با قطع هزینه های عملیاتی نقشه راه محصولات و خدمات این شرکت در سال 2020 به راه خود ادامه دهد.

منبع theverge

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست