سخنگوی گوگل اعلام کرد که این شرکت همیشه به دنبال راه هایی برای همکاری بهتر با توسعه دهندگان است تا امکان استفاده از اکوسیستمی سالم برای اپلیکیشن هایی که از تبلیغات استفاده می کنند، تا بتوانند امنیت حریم خصوصی را افزایش دهند. با این حال، منابع ناشناسی فاش کرده اند که اهالی مانتین ویو در واقع می خواهند تعادلی بین مصرف کنندگان به حریم خصوصی و نیازهای مالی توسعه دهندگان و تبلیغ کنندگان را پیدا کنند.
گوگل یکی از ثروتمندترین شرکت های تبلیغاتی دیجیتال است که سالانه بیش از 100 میلیارد دلار درآمد کسب می کند. بخشی از این درآمد با هدف قرار دادن دارندگان دستگاه های اندروید بدست می آید. اگر کاربر به دنبال محصولی در مرورگر کروم باشد، همان محصول در یک بنر تبلیغاتی در اپلیکیشن دیگری نمایش داده می شود، حتی اگر جستجوی کاربر برای سپری کردن وقت خود باشد.
منبع gsmarena