گوگل

در سال های گذشته، گوگل، غول جستجوی اینترنتی محصولات و خدمات مختلفی را ایجاد کرده است و گاهی این سرویس ها می توانند با همدیگر هم پوشانی (ویژگی های مشترک) داشته باشند که این موضوع باعث سردرگمی کاربران شده است. به عنوان مثال اپلیکیشن Hangouts یکی از سرویس های گوگل می باشد که در سال های معرفی کرد و بسیاری از قابلیت های این پیام رسان را حذف کرد و در حال حاضر فقط می توانید از قابلیت تماس تصویری گروهی این پیام رسان استفاده کنید.

با این حال، گوگل اخیرا با معرفی سرویس هایی مانند گوگل میت (Google Meet) و گوگل دوئو (Google Duo) که هردو از ویژگی های مشترکی پشتیبانی می کنند، در دسترس کاربران می باشند. همانطور که اعلام شد، اکنون به نظر می رسد گوگل ویژگی تماس ویدئویی گروهی Hangouts را نیز حذف کرده است و قصد دارد کاربران را به سرویس گوگل میت سوق دهد. اکنون اگر با اپلیکیشن Hangouts تماس ویدئویی گروهی برقرار کنید، پیامی به نمایش در می آید که این تماس تصویری با گوگل میت برقرار شده است.

می توان به برخی از مزایای گوگل میت مانند زیر نویس زنده اشاره کرد. به زودی گوگل سرویس Hangouts را بازنشسته می کند و کاربران را به سرویس گوگل میت انتقال خواهد داد.گوگل قبلا اعلام کرده بود که در نیمه اول سال 2021 قصد دارد فعالیت سرویس Hangouts را متوقف کند. بنابر این اگر هنوز از این سرویس برای چت و یا تماس های گروهی استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم که از گوگل میت و یا از سرویس دیگری استفاده کنید.

منبع ubergizmo

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست