گوگل محصولات تولید شده از مواد بازیافتی را افزایش می دهد

محصولات تولید شده گوگل از مواد بازیافتی

گوگل به تقریبا به مدت سه سال است که سخت افزارهای مصرفی مانند گوشی گوشی پیکسل و گوگل هوم مینی را با نام تجاری ساخته شده توسط گوگل (Made by Google) تولید کرده است و در چندین سال گذشته نیز محصولات دیگری را با برچسب Made by Google عرضه کرده است. اکنون این غول فناوری آماده است تا محصولات خود را پایدارتر عرضه کند. با شروع سال 2020 ، 100 درصد از محصولات تولید شده شرکت گوگل از مواد بازیافتی خواهد بود و این شرکت در تلاش است محتوای بازیافت شده را به حداکثر برساند. گوگل اعلام کرده است تا سال 2020، 100 درصد از کل محموله هایی که به مشتریان تحویل داده می شود از کربن خنثی استفاده خواهد شد.

گوگل تلاش خود را برای تولید محصولات بازیافتی بیشتر خواهد کرد. از سال 2017 تا 2018، میزان انتشار کربن را در محصولات خود 40 درصد کاشه داده است. پروژه پاور این شرکت تا سال 2039 باعث شده است تا یک میلیون صرفه جویی انرژی در ترموستات های Nest  برای خانواده های نیازمند شود، و بسیاری از محصولات Nest با پلاستیک بازیافتی مصرف شده تولید می شوند.

البته تولید محصولات بازیافتی همیشه کار آسانی نیست. همانطور که شرکت Fast Company گزارش می دهد، هنگامی که تیم سخت افزاری گوگل شروع به تولید محصول جدیدی که هنوز اعلام نشده بود و قرار بود در اوخر سال 2019 عرضه شود آغاز کرد، گوگل تصمیم گرفته بود پارچه پلی استر استاندارد صنعتی را با پارچه های ساخته شده از بطری های بازیافتی مبادله کند. بر اساس گزارش ها، تلاش های این تیم به مدت 2 سال به طول انجامید تا اطمینان  حاصل شود که مواد مطابق با طراحی و نیازهای تولیدی می باشد و فروشندگان می توانند آن را در مقیاس وسیعی به راحتی دریافت کنند. اکنون، هر واحد از این محصول پر رمزو راز برای استفاده مجدد یک سوم از بطری های پلاستیکی  استفاده می شود. اما گوگل در آینده پیشرفت های زیادی در این زمینه خواهد داشت و ممکن است در اوایل سال 2022 شاهد آن باشیم.

منبع engadget

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست