گوگل وسامسونگ پیام رسان جدیدی را معرفی خواهند کرد

اپلیکیشن های پیام رسان پیشرفت های زیادی داشته اند و برای اینکه طرفداران زیادی بدست آورند قابلیت های فوق العاده ای را برای رقابت ارائه می دهند .  شرکت های گوگل و سامسونگ با همکاری هم در تلاش هستند تا اپلیکیشن پیام رسان جدیدی را برای گوشی های هوشمند اندرویدی توسعه دهند . گفته می شود ، هر دو شرکت در حال کار بر روی برنامه ی جدیدی هستند که به ویژگی های پیشرفته ای از جمله انتقال فایل هایی با حجم زیاد و تماس گروهی می باشد . اما هدف فقط ارائه قابلیت های جدید نیست ، گوگل و سامسونگ در تلاش هستند پیام رسانی با پشتیبانی از تکنولوژی RCS یا Rich Communivation به بازار معرفی کنند . بر اساس گزارش های منتشر شده ، سامسونگ پشتیبانی از تکنولوژی RCS را برای گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ارائه دهد .

معون اجرایی سامسونگ در رابطه با این تکنولوژی گفت : ما با گسترش همکاری با شرکت گوگل ، می توانیم تجربه ی خوبی را در ارسال و دریافت پیام برای مخاطبان به ارمغان آوریم . همچنین کاربران را قادر می سازیم تا با دوستان و یا خانواده خودبه وسیله دسته جمعی از طریق پیام رسان جدید گفتگو کنند . در طرفی دیگر ، ساب هارول ، مدیر بخش ارتباطات تصویری گوگل می گوید : این همکاری باعث خواهد شد تا صنعت اپلیکیشن های پیام رسان تقویت شود و همچنین پوشش جهانی از تکنولوژی RCS خواهد شد . مشارکت ما با سامسونگ بیشتر به پیشرفت چشم اندازهای مشترک ما برای بهبود پیام رسانی در اندروید برای کاربران ، برندها و دیگر استفاده کنندگان و همچنین برای گسترش استفاده از اندروید می تواند کمک بسیاری کند .

در حال حاضر اپلیکیشن های پیام رسان تلگرام و واتساپ بیشترین کاربران را دارند ، این حرکت جدید از سوی شرکت های گوگل و سامسونگ برای توسعه اپلیکیشن جدید می تواند بخشی از سهم بازار را در اختیار برنامه SMS اختصاص دهد . در حال حاضر اعلام نشده است که اپلیکیشن جدید بصورت انحصاری برای گوشی های سامسونگ و یا برای تمامی دستگاه های اندرویدی ارائه خواهد شد . در مورد زمان معرفی پیام رسان جدید اطلاعاتی بدست نیامده است .

منبع mspoweruser

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست