گوگل پیکسل 3 ایکس ال لایت با اسنپ دراگون 670 معرفی می شود

گوگل پیکسل 3
گوگل ، غول اینترنتی جهان به احتمال زیاد خود را آماده معرفی گوشی میان رده پیکسل خود می کند ، اما از زمان دقیق معرفی این محصول اعلام نشده است . چندین کد نام در کالبدشکافی APK با نام های Sargo و Bonito در نام گذاری محصول جدید گوگل دیده شده است . این دو نام از موجودات دریایی گرفته شده است که در گذشته گوگل مانند همین نام ها در هر دو دستگاه PIxel و Nexus استفاده کرده است .در اطلاعات جدیدی که روز گذشته فاش شده است ، جزئیات بیشتری از میان رده ی جدید گوگل مشخص شده است . به لطف برخی از تصاویر منتشر شده توسط Rozetked ،همان وب سایتی است که تصاویر گوگل پیکسل 3 ایکس ال را فاش کرد و همچنین یک هفته قبل از مراسم رونمایی از این گوشی ، ویدئوی کاملی را از آن دستگاه منتشر کرد . در حال حاضر تصاویر جدیدی از گوشی میان رده بعدی گوگل قبل از معرفی رسمی آن منتشر کرده است .
پیکسل 3 ایکس ال لایت

در تصاویر منتشر شده جزئیات دقیق تری از این محصول مشاهده می شود که گوشی هوشمند میان رده ی گوگل از یک جک هدفون 3.5 میلی متری و طراحی مشابه گوگل پیکسل 3 می باشد .با مشاهده کردن تصاویر منتشر شده ، متوجه می شوید که این گوشی از یک قاب براق استفاده شده است ، به این معناست که قاب این گوشی از پلاستیک ساخته شده است . در تصویر مدل سفید رنگ مشاهده می شود از دکمه پاور سبز رنگ استفاده شده است که مانند گوشی پیکسل 2 با یک جک هدفون و نمایشگر بلندتر دارد . محصول جدید گوگل در بنچمارک GeekBench مشاهده شده است که از نام Sargo بصورت غیر رسمی تایید شده است .

گوگل پیکسل 3 ایکس ال لایت

همچنین در این بنچمارک مشخصات جدیدی از این گوشی بدست آمده است که تایید می کند از پردازنده اسنپ دراگون 670 و پردازنده گرافیکی Adreo 615 و با 4 گیابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است . همچنین گوگل در این گوشی از باتری 915 میلی آمپری و صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل از نوع IPS استفاده شده است . گوگل  از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی و از یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته است . سیستم عامل استفاده شده اندروید 9 پای می باشد .

با توجه به جزئیات منتشر شده ، این گوشی میان رده ی پیکسل گوگل می تواند دوربین قابل مقایسه ای با دئربین گوشی پیکسل 3 داشه باشد .اما اگر گوگل می خواهد از دوربینی با مشخصات بالاتر در گوشی میان رده خود استفاده کند ، این به این معنی است که گوگل می خواهد گوشی های میان رده خود را ارتقا دهد و این موضوع احتمالا قیمت گوشی میان رده گوگل را بالاتر خواهد برد . اگر گوگل بخواهد از همان دوربینی که در گوشی هوشمند پیکسل 3 استفاده کرده است در گوشی میان رده خود استفاده کند باید با قیمتی حدود گوشی وان پلاس 6T که در خرده فروشی ها با قیمت 549 دلار به فروش می رسد باشد .

منبع gsmarena

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست