یوتیوب بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

2 میلیارد کاربر فعال ماهانه یوتیوب

یوتیوب، بزرگترین سرویس اشتراک ویدئویی اخیرا نقطه عطف جدیدی را تجربه کرده است. یوتیوب در روزهای گذشته رکورد 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه لاگین شده را ثبت کرده است. این تعداد یعنی تقریبا بیش از یک چهارم جمعیت جهان در یوتیوب فعال می باشند. بر اساس گزارش منتشر شده از رسانه CNET، سوزان وجیسکی، مدیر عامل یوتیوب این خبر را روز پنج شنبه در تبلیغات این وب سایت محبوب اعلام کرد. این وب سایت تا ماه فوریه کمتر از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه ثبت کرده بود اما توانسته است از مرز دو میلیارد کاربر فعال ماهانه عبور کند.

هرچند، این موضوع تنها قسمت خوب این ماجرا می باشد. قیمت سهام شرکت الفابت ( مادر گوگل ) در روز دوشنبه پس از اعلام کاهش رشد درآمد خود که دلیل آن کاهش تعداد کلیک های تبلیغاتی این شرکت در یوتیوب می باشد.

داشتن کاربر فعال ماهانه به میزان یک چهارم جمعیت جهان چشمگیر است، اما اگر نتوان از این تعداد کاربر درآمد کسب کنید فاجعه خواهد بود. شهرت و اعتبار یوتیوب در طی ماه های اخیر  خدشه دار شده است، که منجر به خروج شرکت های سرشناسی مانند AT&T و Disney از تبلیغاتاین پلتفرم می شود.

وب سایت یوتیوب همکاری خود را با کانال هایی که اخبار جعلی و دیدگاه های نامناسبی را در ویدئوهای دسته بندی شده کودکان منتشر کرده بود قطع کرد. یوتیوب در اقدامی با تعلیق نظرات در مورد ویدئوهای مربوط به افراد زیر سن قانونی و اضافه کردن یک سازوکار بررسی حقیقت اخبار را برای موضوعات حساس ایجاد کرده است. همچنین، یوتیوب اعلام کرده است کلیپ هایی که قوانین این سرویس را نقض کنند، حذف خواهد کرد.

ویچسکی در یک پست در وبلاگ Creator YouTube در اوایل این هفته منتشر کرد، نوشت: اولویت اول من مسئولیت است. ما همیشه این پلتفرم آزاد را با حفظ دستورالعمل های اجتماعی مدیریت کرده ایم، اما برای مقابله با تعدادی از مواردی که اتفاقات نگران کننده ای را در ماه های اخیر شاهد بودیم، مجبوریم اقدامات جدی تری را برای مقابله با آن ها انجام دهیم.

منبع techradar

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست