یک شرکت تحقیقاتی مبارزه با جرایم مالی ارزهای دیجیتالی، 30 میلیون دلار سرمایه جذب کرد

سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری روی شرکت مبارزه با جرایم مالی ارزهای دیجیتالی

در حالی که بازار ارزهای رمزنگاری در چند ماه گذشته افت شدیدی داشته است، اما با فعالیت یک شرکت تحلیلی بلاک چین در مبارزه با جرایم بانکی و مالی در این حوزه، افزایش سرمایه گذاری در این بازار نشان می دهد بازار ارزهای دیجیتالی در حال مرگ نمی باشد.شرکت Chainakysis نرم افزاری ارائه داده است که تراکنش های ارزعای دیجیتالی را پیگیری می کند، در روز سه شنبه اعلام کرده است 30 میلیون دلار در دوره ی دوم شرکت Accel سرمایه گذاری کرده است. علاوه بر این شرکت های Accel و Amit با همکاری هم به هیئت مدیره ی شرکت Chainalysis پیوسته اند.

جاناتان لوین، بنیان گذار و مدیر عامل شرکت تحلیلی Chainalysis اعلام کرده است : مدیران جدید به برنامه های تحقیق و توسعه این شرکت و گسترش آن را در سرتاسر اروپا کمک خواهند کرد. بازار بیت کوین در معرض آشفتگی قرار دارد و در بلند مدت با همکاری این مدیران می توانیم سرمایه گذاران بیشتری را در این بازار جذب کنیم.

شرکت تحلیلی Chainalysis در سال 2014 تاسیس شد، با پیگیری معاملات بیت کوین و همچنین شناسایی صاحبان کیف های دیجیتالی کار خود را آغاز کرد و سپس فعالیت خود را با ردیابی سایر ارزهای دیجیتالی از جمله اتر ، لایت کوین و بیت کوین کش و همچنین استیبل کوین هایی مانند Paxox شرکت گسترش یافت.

شرکت تحقیقاتی بلاک چین که در نیویورک فعالیت می کند، این شرکت به دلیل تحقیقاتی که در مورد کلاه برداران و شناسایی چند مورد فرار مالیاتی و پولشویی انجام داده است، بسیار معروف شده است. در حال حاضر این شرکت با ابزارهای تحقیقاتی خود به شرکت ها و صرافی ها و همچنین موسسات مالی در شناسایی جرایم مالی، پولشویی و فرار مالیاتی بسیار کمک می کند.

در طی یک سال گذشته، شرکت تحقیقاتی Chainalysis توانسته است بیش از 100 مشتری را برای سرمایه گذاری جذب کند و درآمد خود را 4 برابر بیشتر کند. حتی بایننس (Bainance) بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده در جهان نیز با این شرکت تحقیقاتی همکاری میکند و از ابزارهای این شرکت برای کنترل و شناسایی فعالیت های کاربران استفاده می کند.

منبع businessinsider

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست