مایکروسافت در حال آزمایش برنامه جدید اوت لوک (Outlook) است که قرار است جایگزین اپلیکیشن های داخلی ویندوز 10 یعنی Mail و Calender شود، که با کدنام های Monarch و اوان اوت لوک (One Outlook) نسخه جدید اوت لوک می باشد که با طراحی جدید مخصوص نمایشگرهای بزرگ طراحی شده است. در حال حاضر مایکروسافت به صورت رسمی اپلیکیش اوت لوک را معرفی نکرده است و اطلاعاتی که به دست آمده است به لطف انتشار نسخه ی جدید اوت لوک در دسترس وب سایت ورج قرار گرفته است.

اپلیکیشن لو رفته اوت لوک بدون داشتن یک حساب داخلی مایکروسافت کاربردی نمی باشد، اپلیکیشن وان اوت لوک (One Outlook) جایگزین نسخه های دسک تاپ اوت لوک (UWP و win32) و نسخه وب اوت لوک Outlook web Access یا (OWA) و کلاینت دسک تاپ مک او اس خواهد شد. البته، مایکروسافت میزبان نسخه کامل اوت لوک جدید به صورت آنلاین نیز خواهد شد.

مایکروسافت در حال ساخت نسخه کلاینتی دسک تاپ است که بر اساس نسخه وب اوت لوک طراحی می شود. اپلیکیشن فاش شده جدید وان اوت لوک به وضوح در مراحل اولیه قرار دارد و مایکروسافت به کارمندانش هشدار داده است که این برنامه در حال حاضر برای (brave dogfooders) طراحی شده است و در حال حاضر حالت آفلاین را شامل نمی شود. Dogfppd اصطلاحی است که توسط مایکروسافت و سایر شرکت های نرم افزاری برای آزمایش و استفاده از نسخه های اولیه کدهای خود استفاده می شود.

در حال حاضر نسخه اولیه این اپلیکیشن فاش شده است، اما ممکن است نسخه نهایی این برنامه که برای ویندوز 10 Mail تا سال آینده میلادی معرفی نشود. بر اساس گزارش وب سایت Windows Central ، احتمالا این اپلیکیشن تا پایان سال 2021 نسخه پیش نمایش وان اوت لوک منتشر خواهد شد و هدف آن جایگزینی برنامه های Mail و Calender در ویندوز 10 در سال 2022 خواهد شد.

منبع theverge

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست