در سپتامبر گذشته، شرکت گوگل سرویس جدیدی با نام گوگل پلی پس (Google Play Pass) معرفی کرد. در این سرویس جدید، کاربران با پرداخت فقط ماهانه 4.99 دلار می توانند به بیش از 350 برنامه و بازی دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن ها و بازی های سرویس گوگل پلی پس، تبلیغات و پرداخت درون برنامه ندارند و فقط با پرداخت 4.99 دلار در ماه دیگر به پرداخت هزینه ی اضافی نخواهید داشت.

این سرویس پس از معرفی مورد استقبال خوبی قرار گرفت و گوگل تصمیم گرفت قابلیت های جدیدی به سرویس پلی پس اضافه کند. در به روز رسانی اخیر، گوگل امکان پرداخت اشتراک سالیانه را نیز فراهم کرده است. با قابلیت پرداخت اشتراک سالیانه، کاربران به جای پرداخت ماهانه 4.99 دلار، می توانند با پرداخت 29.99 دلار برای یک سال به تمام برنامه ها و بازی های این سرویس محبوب دسترسی داشته باشند. کاربرانی که از قبل این سرویس را تهیه کرده اند، می توانند حق اشتراک خود را به سالانه تغییر دهند. در حال حاضر ارتقا حق اشتراک این سرویس به سالانه در کشور ایالات متحده در دسترس می باشد.

گفته می شود گوگل در حال اضافه کردن قابلیت های جدید در این سرویس است. همچنین قابلیت دسترسی کاربران به این سرویس در حال گسترش می باشد و در هفته جاری برای دستگاه های اندرویدی در کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، نیوزلند، اسپانیا و انگلیس در دسترس کاربران قرار می گیرد. در نهایت، گوگل می گوید که در چندین ماه گذشته توانسته است بیش از 150 بازی و اپلیکیش را به این سرویس اضافه کند و به اضافه کردن موارد جدید در هر ماه ادامه می دهد.

منبع gsmarena

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست