بسته نرم افزاری فروشگاهی


بسته نرم افزاری ویژه فروشگاهی  از مجموعه سیستم های اسپید تشکیل شده است  و مناسب تمام فروشگاه های بزرگ و متوسط صنعتی میباشد.


null

نرم افزار انبارداری

نرم افزار انبارداری اسپید میتوانید کنترل ورود و خروج کالا و مواد اولیه در انبار به شرکت و نگهداری لحظه ای و به موقع موجودی تعدادی و ریالی به همراه شناسه ورود و اطلاعات آماری از آنها و شناسایی و ردیابی آنها از جمله ویژگیهای حائز اهمیت نرم افزار انبارداری اسپید می باشد.

null

نرم افزار فروش

نرم افزار خرید و فروش و عوامل مؤثر در برنامه ریزی فروش به همراه مدیریت توزیع و تحویل کالا و تسویه حساب با اشخاص در راستای تأمین منابع نقدینگی و به دست آوردن اطلاعات آماری در مورد مناطق فروش وهمچنین میزان سود کالا و سود حاصل شده به تفکیک مشتری از اطلاعات سودمند از مزایای نرم افزار خرید و فروش اسپید می باشد.

null

نرم افزار حسابداری

 انسجام و یکپارچگی در سیستمهای اطلاعات مدیریت، معطوف به بخش مالی خواهد بود. براساس همین اصل، ساختار سیستم مالی قابل انعطاف و سازگار با عملیات مالی شرکتهای مختلف، محور اصلی طراحی و پیاده‌سازی سیستم یکپارچه اسپید بوده است.

null

مبتنی بر بارکد خوان

نرم افزار ویژه فروشگاهی اسپید از تمام سخت افزار های موجود در اصناف پشتیبانی میکند سخت افزارهایی از جمله بارکد خوان , ترازو(باسکول) , پرینتر و…. میباشد.

فهرست