مشخصات و تصاویر اچ تی سی یو ۱۱

نمایشگاه CES 2018 در حال برگذاری می باشد و شرکت های بزرگی از جمله سامسونگ و اچ تی سی و دیگر شرکت ها محصولات جدیدشان را معرفی می کنند . شرکت اچ تی سی گوشی جدیدی با نام یو ۱۱ که از سری اچ تی سی هارمونی است را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد، اطلاعات این گوشی تا به امروز چندین بار منتشر شده است . اچ تی سی وبیو ، پایگاه اطلاع رسانی اچ تی سی اعلام کرده است این شرکت در تاریخ ۱۵ ژانویه گوشی جدیدی را معرفی می کند و با توجه به اطلاعات بدست آمده گوشی جدید اچ تی سی ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد .

همچنین آقای Evan Blass در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اطلاعات و تصاویری از اچ تی سی یو ۱۱ منتشر کرده است . در تصاویر منتشر شده این گوشی ، نسخه های نقره ای مشکی و قرمز انتشار داده شده که شباهت بسیار زیادی به گوشی اچ تی سی یو ۱۱ پلاس دارد که در سال گذشته معرفی شده بود دارد ، ولی در مقایسه سخت افزاری اختلاف زیادی با گوشی یو ۱۱ پلاس دارد .

آنچه که در تصاویر مشخص است گوشی یو ۱۱ از فلز و شیشه ساخته شده است و قسمت پشتی گوشی کاملا از شیشه پوشانده شده است . در پنل پشتی از یک دوربین استفاده شده است ، دوربین سلفی این گوشی از دوربین دوگانه استفاده شده است و حسگر اثر انگشت در زیر دوربین قرار گرفته شده است ، در حالی که از یک فلش دوگانه نیز استفاده شده است . این گوشی از امکانات خوبی بهره مند شده است ، از جمله ال ای دی دوگانه ، در حالی که گوشه های صفحه نمایش این گوشی کمی انحنا داده شده است و به زیبایی این گوشی افزوده است  .

دکمه های قفل و افزایش صدای گوشی در سمت راست قرار داده شده است  و شیار سیم کارت نیز در سمت چپ گوشی قرار داده شده است . جک هدفون ۳.۵ میلی متری همراه درگاه یو اس بی در پایین گوشی قرار داده شده است هرچند که مطمئن نیستیم که هدفون در قسمت پایین گوشی قرار دارد .

طبق اطلاعاتی که آقای بلیس از مشخصات اچ تی سی یو منتشر کرده است گوشی اچ تی سی یو ۱۱  از صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ دی با رزولوشن (۲۱۶۰*۱۰۸۰) با تکنولوژی سوپل ال سی دی ۳ ، رم این گوشی ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده و حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت است . این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۶۵۲  هشت هسته ای ۶۴ بیتی استفاده می کند که از پردازنده های میان رده کوالکام به شمار می رود .

همچنین باتری این فبلت ۳۹۳۰ میلی آمپری خواهد بود که قابلیت خارج شدن ندارد ، گوشی مذکور گواهینامه IP67 مقاوم در برابرآب و گردو قبار را دریافت کرده است .

اچ تی سی در این گوشی از آخرین نسخه اندروید نوقا استفاده کرده است ، همچنین یو ۱۱ از قابلیت Edge Sense نیز بهره مند شده است . گفته می شود قیمت این گوشی با این مشخصات ۳۲۹۹ یوان چین که معادل ۵۱۰ دلار است به بازار عرضه خواهد شد . تقریبا این تمام اطلاعاتی است که در دسترس می باشد و به محض انتشار اطلاعات بیشتر آن را در دسترس قرار خواهیم داد.

منبع androidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست