با توقف فعالیت بزرگترین صرافی ارزش بیت کوین کاهش یافت

در روز پنج شنبه هفته گذشته ارزش بیت کوین کاهش یافت ، بزرگترین ارز دیجیتال در ساعات اولیه روز پنج شنبه ۲۰۰ دلار کاهش داشته است . بسیاری از رسانه ها از جمله بلومبرگ در همین راستا گزارشی را منتشر کردند که آژانس خدمات مالی ژاپنی (FSA) در حال آماده سازی برای متوقف سازی فعالیت های صرافی بانیننس که به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتالی در جهان شناخته می شود .طبق گزارش های منتشر شده سازمان خدمات مالی ژاپن در حال برنامه ریزی برای وادار کردن صرافی بایننس می باشد تا پیش از صدور مجوز های لازم این صرافی فعالیت های خود را به حالت تعلیق درآورد .

طبق گزارش های منتشر شده از بلومبرگ که از یک منبع آگاهی بدست آمده است  : صرافی بایننس کارکنان زیادی در کشور ژاپن دارد و همچنین بدون دریافت هیچ گونه مجوزی فعالیت های خود را در این کشور گسترش داده است و این خلاف مقررات سازمان خدمات  مالی ژاپن می باشد.

در آخرین بررسی های انجام شده ارز دیجیتالی بیت کوین با افت ۲.۴۹ درصدی در حال حاضر به ارزش ۸۷۱۲ دلار برای هرواحد رسیده است . اما ارزش ارز دیجیتالی بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به ۲۰ هزار دلار در هر واحد رسیده بود .

بزرگترین معاملات ارزهای دیجیتالی در کشور ژاپن انجام می شود ، در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ کشور ژاپن ارز دیجیتالی بیت کوین را به رسمیت شناخت و پس از آن در این کشور سامانه ای برای صدور مجوزهای لازم برای صرافی ها که بتوانند ارزهای دیجیتالی را معامله کنند .در همین راستا وب سایت خبری کوین دسک در ماه فوریه گزارشی ارائه داد که نشان می دهد ناظران کشور ژاپن ۱۵ صرافی را شناسایی کرده اند که بدون مجوز مشغول معامله ارزهای دیجیتالی می باشند و این نهاد این صرافی ها را زیر نظر گرفته است .

پس از گزارشی که نشریه ژاپنی نیکی در مورد پرونده صرافی بایننس برای بررسی در نهاد های نظارتی قرار گرفته است ، آقای چنپ پنگ ژائو که سمت مدیر اجرایی صرافی بایننس را در اختیار دارد در واکنشی نسبت به خبر این نشریه در توئیتر خود چنین عنوان کرد : روزنامه نیکی نشان داد یک نشریه ی کاملا بی مسئولی است و تمام قوانین روزنامه نگاری را زیرپا گذاشته است . در حال حاظر ما در حال گفتگوی سازنده ای با آژانس مالی ژاپن هستیم و تا به حال هیچ گونه دستور العملی از سازمان FSA ژاپن دریافت نکرده ایم . در هر حال بسیار بعید به نظر می رسد که آژانس مالی ژاپنی پیش از اینکه تصمیمات خود را به اطلاع صرافی بایننس قرار دهد برای سایر نشریه ها ارسال کند ، در صورتی که ما با این سازمان به طور فعال در حال گفتگو و تعامل با یکدیگر هستیم .

طبق گزارشی که از معاملات صرافی بایننس بدست آمده است ، این صرافی روزانه ۱.۸ میلیارد دلار ارز دیجیتالی معامله می کند و بر همین اساس بایننس بزرگترین صرافی معاملات ارز دیجیتالی محسوب می شود .

منبع businessinsider

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست