ال جی مجوز تولید نمایشگر OLED را در کشور چین دریافت کرد

شرکت کره ای ال جی دیسپلی تصمیم گرفته است خط تولید نمایشگرهای تلویزیون OLED را در کشور چین راه اندازی کند . شرکت ال جی دیسپلی در روزهای اخیر اعلام کرد که دولت چین مجوز تاسیس کارخانه جدیدی را برای خط تولید نمایشگرهای OLED را صادر کرده است . این کارخانه با سرمایه گذاری مشترک ۲.۳۳ میلیارد دلاری در پایتخت کشور چین تاسیس خواهد شد و ۷۰ درصد از سهام این کارخانه در مالکیت شرکت الجی دیسپلی می باشد . همچنین در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ وزارت بازرگانی کره جنوبی مجوز تاسیس کارخانه تولید پنل های OLED را تائید کرد .

شرکت ال جی دیسپلی در بیانیه ای اعلام کرد : تولید نمایشگرهای OLED بیش از دوبرابر خواهد بود و حجم تولید از ۶۰ هزار به ۱۳۰ هزار نمایشگر تولید خواهد شد ، زمان آغاز به کار کارخانه تولید نمایشگر های OLED در نیمه دوم سال آینده میلادی خواهد بود . شرکت ال جی دیسپلی در ادامه توضیح داد : با توجه به اینکه تلویزیون های OLED در بازار با رشد چشم گیری در حال افزایش است ، راه اندازی کارخانه ی با توانایی تولید دو برابر می تواند تمام تقاضای بازار را به خوبی پوشش دهد .

شرکت ال جی دیسپلی بزرگترین تولید کننده نمایشگر های LCD در جهان می باشد ، همچنین تمام صفحه نمایش های بزرگ OLED را در سطح دنیا به تولید می رساند .

منبع reuters

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست