زن فون Ares ایسوس با تراشه اسنپ دراگون ۸۲۱ و ۸ گیگابایت رم معرفی شد

شرکت بزرگ ایسوس در روز گذشته بدون برگزاری هیچ رویدادی  گوشی جدید خود را با نام ZenFone Ares در کشور تایوان  معرفی کرد . این گوشی تمرکز بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با مشخصات برابر با  گوشی ZenFone AR که در سال قبل معرفی شد ساخته شده است . گوشی ذن فون آرس از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی سوپرامولد با نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح تصویر QHD با رزولوشن (۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسل) می باشد . نمایشگر این دستگاه از چندین ویژگی معروفی همچون فناوری Tru2life برای دید بهتر در محیط های خارجی و همچنین پوشش مقاوم در برابر چرب شدن مجهز می باشد .

گوشی هوشمند ذف فون آرس از تراشه شرکت کوالکام (اسنپ دراگون ۸۲۱ ) همراه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 2.0 که کاربران می توانند حافظه این دستگاه را ارتقا دهند . به نظر می رسد سخت افزار این گوشی با فناوری ARcore  شرکت گوگل سازگاری دارد .

گوشی ZenFone Ares مجهز به دوربین با حسرگر ۲۳ مگاپیکسلی و لنز با وضوح بالا پیکسل مستر ۲ مجهز شده است . دوربین استفاده شده در این گوشی قابلیت پیاده سازی افکت های سه بعدی و واقعیت افزوه به وسیله ردیابی حرکتی و سنجش عمق استفاده می کند .  ایسوس برای قسمت جلوی این گوشی از یک دوربین با حسگر ۸ مگاپیکسلی برای تصویر سلفی استفاده کرده است .

نکته جالب توجه این گوشی ، استفاده از سیستم عامل اندروید نوقا می باشد ، اما باتری قابل قبولی با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از تکنولوژی شارژ سریع سری ۳.۰ پشتیبانی می کند . برای تکمیل تجربه چند رسانه ای در این گوشی از تکنولوژی سونیک مستر ۳ و با وضوح صوتی ۳۸۴ کیلوهرتز استفاده شده است ، همچنین از هدست DTS با بلندی صدای ۷.۱ کاناله در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته شده است . گوشی ZenFone Ares در حال حاضر  در کشور تایوان عرضه می شود و سفارش این گوشی فقط از  با قیمت ۳۳۳ دلار می باشد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست