موتورولا وان مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۶۳۶ و اندروید خالص عرضه می شود

در هفته گذشته طبق اطلاعات منتشر شده شرکت موتورولا  گوشی وان پاور ( One power ) خود که به احتمال زیاد دومین گوشی مجهز به اندروید وان خواهد بود . اکنون تصاویر و مشخصات این گوشی منتشر شده است که نشان میدهد گوشی وان پاور از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی ( ۲۲۸۰ * ۱۰۸۰) پیکسل بر اینچ خواهد بود ، همچنین از نسبت تصویر ۱۹:۹ و در قسمت بالای صفحه نمایش یک بریدگی پهنی دیده می شود . گفته می شود در این بردیگی بالای صفحه نمایش از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f/2.2 استفاده شده است .

در پشت گوشی وان پاور از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی به ترتیب با درجه دیافراگم f/1.8  و f/2.0 می باشند ، گفته میشود موتورولا دوربین ۵ مگاپیکسلی را برای گرفتن عکس های پرتره در این موبایل به کار برده است . وان پاور مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۶ و از ۴ گیگابایت رم استفاده می کند . حافظه ذخیره سازی اختصاص داده شده در این گوش ۶۴ گیگابایت می باشد و همچنین از باتری ۳۷۸۰ میلی آمپری مجهز شده است .

به نظر می رسد موتورولا گوشی وان پاور را مجهز به اندروید اوریو ۸.۱ می کند . در شایعات قبلی که منتشر شده بود وان پاور را مجهز به اندورید وان معرفی کرده بودند ، این در حالی است که این گوشی باید به دو بروز رسانی مهم اندروید و دریافت پچ های امنیتی باشد . در وان پاور از سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی استفاده شده است و به درگاه یو اس بی C مجهز شده است .

منبع androidauthority

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست