هواوی میت ۲۰ پرو مجهز به صفحه نمایش OLED منحنی می شود

شرکت چینی هواوی ، سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در سال گذشته گوشی های هوشمند سری میت ۱۰ با نمایشگر LCD و میت ۱۰ پرو را با نمایشگر مجهز به نمایشگر AMOLED معرفی کرد . بر اساس گزارش های منتشر شده ، به نظر می رسد شرکت هواوی می خواهد همان روال سال گذشته را پیش بگیرد و حتی قدم های بزرگی را می خواهند بردارند .

با توجه اطلاعاتی که از منابع مختلف بدست آمده است ، گوشی هوشمند هواوی میت ۲۰ پرو مجهز به صفحه نمایش OLED از نوع منحنی همانند نمونه ای که در گوشی هواوی میت پرورشه دیزاین بود خواهد بود . در ادامکه گزارش آمده است ، ساخت پنل های OLED بر عهده ی شرکت چینی BOE خواهد بود و هواوی دیگر سراغ ال جی نخواهد رفت . شرکت هواوی در گوشی میت آر اس پورشه دیزان از شرکت کره ای ال جی کمک گرفته بود . به احتمال بسیار زیاد حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش قرار بگیرد .

متاسفانه اطلاعاتی از گوشی مدل معمولی هواوی میت ۲۰ (Mate 20) نشده است ، ظاهرا قرار است نمایشگرهای OLED توسط شرکت BOE به تولید انبوه برسد تا برای عرضه در تعداد بالا ماه اکتبر آماده باشند . شایعات دیگری از هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شده است که ، قرار است از ۵ دوربین در این گوشی استفاده شود ; ۲دوربین در جلوی گوشی و ۳ دوربین در پشت گوشی خواهد بود . در حال حاضر این خبر را هواوی تائید نکرده است .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست