واتساپ و گوگل برای پشتیبان گیری رایگان و نامحدود پیام ها در گوگل درایو همکاری می کنند

پیام رسان واتساپ محبوبترین پیام رسان در میان اکثر کشورهای جهان می باشد ولی در ایران طرفدار چندانی ندارد . بر اساس گزارش جدیدی که واتساپ ارائه داده است ، گویا کاربران این پیام رسان از 1 میلیارد نفر عبور کرده است و نگهداری داده های این تعداد کاربر کار دشواری می باشد .

کاربران واتساپ همیشه حجم محدودی برای پشتیبان گیری پیام های خود در گوگل درایو داشتند. روز گذشته WhatsApp به طور کاملا رسمی اعلام کرد که به دلیل توافق جدید با گوگل ، کاربران دیگر محدودیتی برای پشتیبان گیری پیام های خود در گوگل درایو نخواهند داشت و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.همچنین واتساپ اعلام کرد ، تمام فایل های پشتیبانی که بیش از یک سال از آخرین به روزرسانی آن ها گذشته است ، از گوگل درایو به صورت خودکار حذف خواهند شد ; واتساپ اعلام کرد اگر کاربران اطلاعات مهمی در فایل های قدیمی خود دارند تا تاریخ 12 نوامبر فرصت دارند دوباره از فایل های خود بصورت دستی پشتیبانی بگیرید اگر به آن ها نیاز دارید .

بدیهی است ، برای پشتیبان گیری از خدمات گوگل درایو ابتدا باید در گوگل یک حساب کاربری داشته باشید و در گوشی خود فعال باشد .همچنین شما نیازمند فضای آزادی در گوشی هوشمند خود برای پشتیبان گیری دارید . برای پشتیبان گیری وارد بخش تنظیمات واتشاپ شوید و در قسمت چت ها ، گزینه Chat Backup را انتخاب کنید و سپس Back up to Google Drive را انتخاب کنید . اطلاعاتی که شما از آنها پشتیبانی می گیرید مانند ارسال پیام ها رمز نگاری نمی شوند ، پس اگر شما اطلاعات مهم تری دارید باید مکان دیگری را برای پشتیبان گیری انتخاب کنید .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست