آخرین به روزرسانی انویدیا میزان استفاده از پردازنده را افزایش می دهد

آخرین آپدیت انویدیامیزان استفاده از پردازنده را افزایش می دهد

شرکت انویدیا در هفته ی گذشته نسخه WHQL 430.39 درایور گرافیک GeForce Game Ready را برای پشتیبانی بهتر از بازی محبوب Mortal Kombat 11 ، کارت گرافیک جدید GTX 1650 و به روز رسانی ۱۰ می ماه ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ منتشر کرد. اما با توجه به شکایات متعدد در شبکه های اجتماعی، درایور جدید کارت گرافیک انویدیا باعث افزایش مصرف استفاده از پردازنده های برخی از کاربران شده است.

در وب سایت Windows Latest بسیاری از کاربران این اشکال را در انجمن های ردیت و انویدیا اعلام کرده بودند. تعدادی از کاربران در گزارش های خود اعلام کرده بودند که Display Container انویدیا به تنهایی ۱۰ تا ۲۰ درصد از ظرفیت CPU را استفاده می کند. با ریستارت کامپیوتر این مشکل برطرف نمی‌شود و فقط به حالت موقت می رود و دوباره آن ظرفیت اشغال می شود. این مشکل روی عملکرد سیستم تاثیر می گذارد و مخصوصا در اجرای وظایف متداول موازی سیستم کاملا حس می شد اما در اجرای بازی هایی با پردازش بالا اشکالی به وجود نمی آید.

شرکت انویدیا این اشکال را در انجمن خود تایید کرد و یکی از کارمندان آن گفت که این شرکت قادر به رفع این اشکال می باشد و در حال حاضر در حال آزمایش می باشد. البته این موضوع مربوط به ۲۹ آوریل می باشد و انویدیا به تمام شکایات در این زمینه رسیدگی کرده است. کاربران در این مدت از مسائلی در عملکرد بازی های Final Fantasy XV و Shadow of the Tomb Raider شکایت کردند که می تواند به درایورهای گرافیک این شرکت مربوط باشد.

با این حال به نظر می رسد فقط گیمرها با این موضوع دستور پنجه نرم نمی کنند بلکه کاربران رایانه های شخصی نیز این مشکلات را داشته اند. اشکالات گزارش شده ای که مربوط به درایور کارت گرافیک انویدیا می باشد پس از آنکه مایکروسافت در ماه مارس به روز رسانی انبوهی را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد که باعث تاخیر ورودی های شدید و افت نرخ فریم و دیگر موضوعات در بازی های معروفی شده بود، مشاهده شد. به نظر می رسد که کاربران بازی های کامپیوتری باید از میان امنیت بهبود یافته و سایر بروزرسانی های جدید و یا سطح عملکرد پایدار در نسخه های قدیمی تر، ناچارند یکی را انتخاب کنند.

البته امیدواریم که این اشکال به زودی برطرف شود. به وجود آمدن اشکالات مشابه موجب میشود تا بسیاری از گیمرها به روز رسانی های جدید را دریافت نکنند و امنیت سیستمشان به خطر بی افتد. در هر حال امروزه امنیت سیستم های شخصی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

منبع tomshardware

نمایندگی

, , , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست