قرارداد همکاری 1.7 میلیارد دلاری مایکروسافت با وزارت دفاع امریکا

قرارداد 1.7 میلیارد دلاری مایکروسافت با وزارت دفاع امریکا

مایکروسافت تامین کننده ی سرویس ها و زیر ساخت های ابری وزارت دفاع امریکا ، اخیرا قرار داد مشارکت 10 میلیارد دلاری تامین زیر ساخت های دفاعی ایالات متحده را ارائه کرده است. همچنین ، یک قرار داد 480 میلیون دلاری را برای ارائه یک هدست پیشرفته واقعیت افزوده برای کاربردهای نظامی در میدان جنگ به امضا رسانده است.

پنتاگون در روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که مایکروسافت اخیرا موفق به انعقاد قرارداد پنج ساله به مبلغ 1,76 میلیارد دلار برای ارائه خدمات سازمانی برای وزارت دفاع، سازمان گارد ساحلی و سازمان های امنیتی امریکا شده است.مایکروسافت پیش از این پشتیبانی بی قید و شرطی را برای ارتش ایالات متحده امریکا ابراز کرده بود و گفته می شود مایکروسافت قصد دارد با ارتش ایالات متحده همکاری کند تا بهترین تکنولوژی های موجود را در اختیار صنایع دفاع قرار دهد.

اما برخی از کارکنان مایکروسافت بر علیه این اقدام مایکروسافت اعتراض کردند که نتیجه ی این کار منجر به مرگ و میر مردم بی گناه خواهد شد. به عنوان مثال می توان به قرارداد تولید هالولنز (HoloLens) برای وزارت دفاع امریکا اشاره کرد. براد اسمیت، مشاور ارشد شرکت مایکروسافت گفت، ” مایکروسافت همواره به دنبال حل مسائل غیر انسانی در فناوری های جدید بوده است ” اما در ادامه صحبت خود اشاره کرد: ” ما می خواهیم سیلیکون بداند که در ارتش ایالات متحده ارزش های انسانی و اخلاقی یک سنت نظامی است و به آن بها داده می شود “.

Hololens

یا این حال برنده قرارداد 10 میلیارد دلاری مشارکت در تامین زیرساخت های دفاعی وزارت دفاع امریکا مشخص نشده است، اما بسیاری از تحلیلگران معتقدند که شرکت آمازون برنده این مناقصه خواهد شد. اما به نظر می رسد وزارت دفاع برای یکپارچه سازی سیستم های ابری و دسکتاپ، به شرکت مایکروسافت در این مناقصه کمک خواهد کرد. براد اسمیت در یک پستی که در وبلاگ خود منتشر کرده است گفته است : کارکنانی که نسبت به این قرارداد مایکروسافت اعتراض دارند می توانند در سایر بخش های مایکروسافت مشغول به کار شوند.

منبع mspoweruser

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست