گوشی تاشدنی TCL در سال 2020 معرفی می شود

گوشی تاشو تی سی ال سال آینده میلادی معرفی می شود
هفته گذشته طرح‌های مفهومی از شرکت TCL منتشر شد که  در حال توسعه ی گوشی انعطاف پذیر جدیدی می باشد. این طرح ها بصورت غیر رسمی منتشر شده اند که برخی از این طرح های مفهومی از طراحی زیبایی برخوردار بودند و برخی نیز طراحی سرد و نا مناسبی داشتند. با این حال، این طرح های مفهومی فقط یک طرح می باشند و تا زمان معرفی محصول ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد.شرکت تی سی ال، همانند بسیاری از شرکت های تولید کننده ی گوشی های هوشمند، در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ حضور دارد و خبرهای جدیدی را در این کنگره منتشر کرد. با توجه به اخبار منتشر شده،  شرکت TCL تا پایان سال جاری گوشی هوشمند تاشدنی خود را معرفی نمی کند.
تی سی ال روز گذشته در این نمایشگاه، از خانواده ی گوشی تاشو DragonHing رو نمایی کرد که از لولای مکانیکی در آن ها استفاده شده است. فناوری لولای مکانیکی توسط خود تی سی ال ثبت اختراع شده است و به وسیله آن گوشی های تاشو به شکل های مختلفی بسته شوند. فناوری لولای مکانیکی با استفاده از نمایشگر CSOT در دستگاه های تاشو  آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
لولای مکانیکی گوشی های تی سی ال
گفته میشود تی سی ال اطلاعات بیشتری از گوشی های تاشدنی در این هفته ارائه می دهد. با توجه به تصاویر جدیدی که از قسمت انعطاف پذیر دستگاه جدید تی سی ال منتشر شده است، مشاهده می شود قسمتی از این دستگاه قابلیت تاشدن دارد و در هنگام باز شدن سایز صفحه نمایش دوبرابر می شود. این شرکت در گزارش خود به مطبوعات اعلام کرد که  برخی از دستگاه های تاشو را تا پایان ۲۰۲۰ راهی بازار خواهند کرد.
شرکت TCL علاوه بر برند تجاری خود، دستگاه های دیگری با برندهای آلکاتل و بلک بری راهی بازار می کند. تی سی ال مسئولیت عرضه ی گوشی های هوشمند این برندها را در کنگره ی جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ بر عهده داشته است. با این حال در آینده مشخص خواهد شد که تی سی ال گوشی های تاشو خود را با چه قیمتی راهی بازار خواهد کرد.
منبع techcrunch

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست