گوگل

گوگل استادیا در یک پست جدید در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که در سال جاری میلادی بیش از 100 بازی جدید به سرویس ابری بازی استادیا اضافه خواهد کرد. بازی های جدیدی که در آینده ای نزدیک به این سرویس اضافه خواهند شد شامل فیفا 21 در تاریخ 17 مارس، بازی Judgment در تاریخ 23 آوریل و مجموعه بازی های یاکوزا در تاریخ 23 فوریه و دیگر بازی ها شامل Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition ، اhantae: Risky’s Revenge – Director’s Cut در آینده ای نزدیک برای سرویس ابری استادیا ارائه خواهد شد.

این اطلاعیه گوگل زمانی منتشر شده است که هفته پیش استودیوهای بازی سازی خود را در مونترال و لس آنجلس تعطیل کرد. فیل هریسون، معاون رئیس شرکت استادیا دلیل تصمیم گیری این شرکت برای دور شدن از توسعه بازی های خود گفت: ما معتقدیم که آوردن دیگر بازی های استدیوهای معروف به سرویس استادیا، بهترین راه برای ایجاد یک سرمایه گذاری طولانی مدت و پایدار است.

اما گوگل با برخی از استودیوهای بازی سازی رابطه چندان خوبی ندارد، به عنوان مثال قرار بود شرکت Terraria  بازی های خود را برای استادیا عرضه کند، اما پس از اینکه گوگل حساب های کاربری توسعه دهندگان این شرکت بازی سازی را مسدود کرد، توسعه دهندگان شرکت Terraria تصمیم گرفتند این همکاری را لغو کنند.

ممنون engadget

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست