آدیداس تولید ساعت هوشمند تناسب اندام را متوقف می کند

بر اساس گزارشی که از Portland Business بدست آمده است ، شرکت آدیداس با تعطیل کردن بخش سخت افزاری خود  قصد دارد رسما از حوزه ی گجت های پوشیدنی کناره گیری کند . در عوض آدیداس با این اقدام خود می خواهد تمرکز خود را در بخش نرم افزار از جمله آدیداس اپ و همچنین رانتستیک (Runtastic)  بگذارد . (توجه داشته باشید ، شرکت آدیداس نرم افزار رانتستیک را توانست در سال ۲۰۱۵ خریداری کند . )

شرکت آدیداس در حوزه ی گجت های پوشیدنی چندین دستبند سلامتی را با نام (miCoach) را عرضه کرد. ساعت هوشمند miCoach Smart Run  از بهترین محصولات این شرکت بود که با استقبال خوبی در بازار مواجه نشد .

گزارشی از وبسایت wearable  به نقل از استیسی بر معاون رئیس بخش گجت های پوشیدنی آدیداس منتشر شد : آدیداس دیگر ساعت هوشمند جدیدی تولید نخواهد کرد .

این مسیری که شرکت آدیداش پیش گرفته است ، شرکت امریکایی نایکی در طی چند سال گذشته طی کرد ه است . شرکت نایکی هم با تولید دستبند هوشمند Fuelband نتوانست موفقیت خوبی را در این زمینه بدست آورد . شرکت نایکی هم در تولید دستبندهای هوشمند با شکست مواجه شد و تصمیم گرفت در بخش نرم افزاری با شرکت اپل همکاری کند و در نتیجه اپل واچ در بخش سلامتی از نرم افزار نایکی استفاده میکند .

ظاهرا شرکت آدیداس نمی خواهد به طور کامل بخش سخت افزاری را مانند نایکی متوقف کند ، طبق گزارشی که بدست آمده است شرکت آدیداس با برند فیت بیت همکاری کند و تا سال ۲۰۱۸ آدیداس از ساعت هوشمند خود با نام Ionic رونمایی خواهد کرد .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست