آسوشیتدپرس (Associated Press) در بیانیه ای اعلام کرد که با سونی قرارداد همکاری تجاری امضا کرده است. رسانه آسوشیتدپرس با این قرارداد قصد دارد سازنده دوربین های تصویربرداری ژاپنی را به عنوان تنها تامین کننده تجهیزات عکاسی و فیلم برداری برای روزنامه نگاران خود در سراسر جهان تبدیل کند.

این قرارداد بزرگ روزنامه نگاران رسانه آسوشیتدپرس را در بیش از 250 منطقه در 100 کشور در سرتاسر جهان را شامل می شود.بر همین اساس به تمامی روزنامه نگاران این رسانه بزرگ تجهیزات تصویربرداری سونی که شامل دوربین های سونی ، لنزها و لوازم جانی می شود اهدا می شود. گفته می شود که خبرنگاران آسوشیتدپرس روزانه 3 هزار عکس و 200 فیلم را به ثبت می رسانند.

مدیر رسانه آسوشیتدپرس اعلام کرد: محصولات گسترده سونی در صنعت تصویربرداری بلافاصله به تصویربرداران و روزنامه نگاران تحویل داده می شود. تجهیزاتی که در اختیار روزنامه نگاران قرار می گیرد شامل دوربین های بدون آینه آلفا، دوربین های حرفه ای فلمبرداری سری FS و مجموعه ای از لنزهای سری 57 مانت E سونی از مدل های G Master می باشد.

وب سایت dpreview در رابطه با سوئیچ کردن این رسانه به دوربین های شرکت سونی اخیرا مصاحبه ای را با مدیر بخش تصویربرداری این رسانه ی معروف انجام داده است که می توانید در اینجا مطالعه کنید. مدیر بخش عکاسی این رسانه در این مصاحبه توضیح داده است که چرا این همکاری بین سونی و اسوشیتدپرس رخ داده است، چه مدت طول می کشد تا این همکاری عملی شود و این همکاری تجاری با شرکت سونی برای صدها روزنامه نگار تصویری آسوشیتدپرس در سراسر جهان چه معنایی دارد.

منبع dpreview

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست