آمازون برای توسعه فناوری خانه های هوشمند استارتاپ Eero را می خرد

Eero WiFi

آمازون در طی سال های گذشته تمرکز زیادی روی تکنولوژی خانه های هوشمند داشته است و سرمایه گذاری بسیار بزرگی را در این حوزه کرده است . آمازون همچنان در حال توسعه این فناوری می باشد و در حال خریدن شرکت هایی برای تقویت کسب و کار خانه های هوشمند خود است. اما این بار آمازون برای بدست آوردن استارتاپ Eero تلاش می کند که این شرکت در ارائه ی روترها و وای فای های خود بسیار معروف شده است.

با سیستم های وای فای (WiFi) این استارتاپ می توانید تمام دستگاه های هوشمند داخل خانه را حتی در دورترین نقطه ای که باشید به آن ها متصل می شوید. دیو لیمپ (Dave Limp) مدیر توسعه محصولات آمازون گفت : ما تحت تاثیر شرکت Eero قرار گرفتیم و سرعت آن ها در تولید سیستم وای فایی که تمام محصولات را می تواند به آن متصل کنند و کار کنند بسیار عالی است.

در حال حاضر مقدار پرداختی آمازون برای این معامله اعلام نشده است. می توان گفت که محصولات شرکت Eero دقیقا همان چیزی است که آمازون به دنبال آن ها است. با این حال طیف گسترده ای از محصولات مبتنی بر الکسا وارد بازار شده اند که برای عملکرد درست این دستگاه ها ممی بایست اتصال امنی به اینترنت داشته باشند. بسیاری از حسگر ها، زنگ های در و یا حتی کنترل روشن کردن تلویزیون می توانند به فناوری استارتاپ Eero متصل شوند. آمازون با خرید استارتاپ Eero می تواند به فروشگاهی تبدیل شود که کاربران می توانند محصولات هوشمند خانه و روترهای مورد نیاز آنلاین کردن آن ها را به صورت یک جا خریداری کنند.

با این حال، این فناوری می تواند برای افرادی که نگران حریم خصوصی خود هستند جالب نباشد، اما این فناوری می تواند مدیریت خانه های هوشمند را آسان تر کند.

منبع engadget

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست